Corul DDB canta "Salaaam iFantiiis"
TV
Vineri, 18 Noiembrie 2005

Corul DDB canta Salaaam iFantiiis( AdPlayers.ro ) DDB Bucuresti semneaza campania de relansare a mezelurilor Ifantis in Romania. “Dupa ce Ifantis a schimbat formula salamurilor sale, DDB Bucuresti repozitioneaza marca greceasca pe piata din Romania, centrand intreaga comunicare pe ideea de GUST” afirma reprezentantii agentiei de publicitate. Campania contine 2 spoturi Tv si se deruleaza sub sloganul “Gustul Ifantis. Bun sa-l tii minte!”

Corul DDB canta Salaaam iFantiiis

“Am vrut, cu aceasta campanie, sa ne intoarcem la baza lucrurilor” spune Marius Negrea, Director de creatie DDB Bucuresti. Seful creatiei DDB este de parere ca “Marcile de mezeluri din Romania au ales, probabil dintr-o prea mare dragoste pentru comunicarea in sine, strategii intelectualizante, in care consumatorul este invitat sa puna tot felul de filtre rationale peste gestul simplu al alegerii unui salam.”

Corul DDB canta Salaaam iFantiiis

Primul spotul TV este ca o … decizie la raft, spune agentia: “15 secunde, in care, privind o farfurie goala, telespectatorul trebuie sa raspunda la intrebarea « Ce-ai mancat martea trecuta ? ». Cum raspunsul nu vine, solutia apare de la sine – daca vrei mancare cu gust de tinut minte, incearca noile salamuri Ifantis” .

Cel de-al doilea spot TV este, spun creativii, o adaptare/localizare a unui scenariu de mare succes in Grecia, « musicalul Ifantis ». Pe o muzica compusa de Holograf Advertising, un cor de copii declara sus, tare si ritmat ca " Nu imi pasa de painica, nu imi pasa de branzica / Un sandvis bun, ti-am zis, e cu salam Ifantis ! ".

Corul DDB canta Salaaam iFantiiis

"Ar manca cineva un produs care ii promite energie, sau care i se prezinta ca fiind mai sanatos sau mai rafinat, daca nu i-ar placea gustul ?” se intreaba Catalin Manciuc, Senior Copywriter DDB Bucuresti. El cred ca “Mancarea-concept a ajuns sa se adreseze consumatorului-concept, uitand complet realitatea : cand mi-e foame, vreau “ceva bun “. Iar “ceva bun” inseamna intotdeauna “ceva gustos”. 

Corul DDB canta Salaaam iFantiiis

 “Am adaugat la acest insight puterea gustului de a deveni memorabil si, acoperiti in realitate de schimbarea retetei Ifantis, am ajuns la noul slogan Ifantis  - « Gustul Ifantis. Bun sa-l tii minte ! » justifica copywriterul drumul la sloganul campaniei.

Echipa care a pus pe masa de consiliu campania Ifantis a fost formata Constantinos Yfantis, Presedinte, Ifantis Romania, din partea clientului si Clarisa Rosu - Account Director, Radu Glont - Account Manager, Adrian Isaia - Art Director, Sebastian Heroiu - Art Director, Catalin Manciuc – Senior Copywriter, Marius « Sam » Negrea – Director de Creatie.

Corul DDB canta Salaaam iFantiiis

( Iulian Toma, info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: