Gustul Pepsi Light este "fabricat" in reteaua BBDO
Campania "Gustul PEPSI LIGHT! Prea bun pentru ca sa fie Light" este implementata de Graffiti BBDO si Media Direction pe o creatie realizata in Franta de CLM BBDO
Odyssey trage 6 spoturi pentru "Primesti mai mult in noua familie Arctic"
Noua gama de electrocasnice Arctic comunica noul design unitar pentru frigidere, masini de spalat, aragazuri si televizoare intr-o noua abordare a marcii
Costin Popescu de la NextCap vorbeste si de o complicitate a clientilor in proiecte speciale de festival, in scopul dobandirii unui regim de tratament preferential in agentiile de publicitate
Agentia a dezvoltat „Creativitatea la romani” si va asigura executia si promovarea campaniei in presa scrisa precum si spoturile radio si tv ce se difuzeaza incepand de azi
BMG (re)face "Campaign" la Ad'Or
Anuntata la sfarsitul anului trecut in Biz, mult asteptata editie de martie 2005 a revistei locale Campaign va aparea din iunie si se va lansa, dupa toate probabilitatile, la sfarsitul lunii mai
ProSport trage granita intre "cel mai mic pret" si "cel mai bun pret" la 4.500
Cu un pret de coperta de 4.500 lei, cotidianul editat de Ringier Romania intra in careul Gazetei  Sporturilor (5.000 lei) pana ieri cu 'cel mai bun pret'
Graffiti BBDO dezbraca manechinele de la River Woods
Acestea au fost "date afara" goale de la magazinele din Carrefour si Mario Plaza timp de o saptamana
TV, Domo
Domo de primavara de la Odyssey
Noua campanie de primavara "Tii la aparatele de marca?" pentru electronice si electrocasnice contine 5 spoturi TV si 5 radio
Gandul are identitate vizuala si design de ziar de la Grapefruit
Agentia de consultanta pentru branding si design interactiv va continua sa spijine efortul ziarului de dezvoltare a unei identitati de brand puternice si consecvente
Rebranding Ciucas "de la munte" semnat de Branzas de la Cluj
Dupa Ursus si Keller, consultantul de branding si design a redesenat brandul CBR pentru a transmite un raport optim intre mesajul brandului si elementele care ii transmit valorile
 
PUBLICITATE: