Sanoma Hearst Romānia spune ca saptamānalul vinde mai mult de 70.000 de exemplare īn medie pe saptamānă, peste competitorii Ioana (60.562 exemplare īn medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006) si Lumea femeilor (48.060 exemplare īn medie pe editie, BRAT, Ian.-Iun. 2006)
Mircea Kivu, Directorul Executiv si Presedinte IMAS pleaca din institutie
Noul Director General al IMAS Marketing si Sondaje este Doru Petruti, dupa ce Mircea Kivu, director de cercetare de la infiintarea IMAS (1992) pana in februarie 2004 si ulterior Presedintele C.A. si director executiv pāna īn Octombrie 2006 paraseste IMAS
PR, 23
Dan Olteanu este noul Director de Publicitate al cotidianului la care s-a īntors de curānd Horia Alexandrescu, dupa ce a ocupat pozitia de Redactor Sef
Motivānd "diferende ireconciliabile cu actionarul principal", Directorul de Creatie, Lowe & Partners Romānia a demisionat de la agentia de publicitate condusa de Veronica Savanciuc, dupa ce a triumfat cu echipa de creatie la Golden Drum, si la scurta vreme dupa plecarea fostului Managing Director, Daniel Gavrila
Donna Karan da 700.000 EUR pe Baguci
Romānca Elena Baguci a cāstigat un contract pe trei ani, īn valoare de 700.000 Euro pentru imaginea celui mai recent parfum Donna Karan care apare pe piata din Septembrie 2006, potrivit MRA, agentia care a lansat-o
Albert Nica conduce creatia Ogilvy
Unul dintre fostii directorii de creatie de la D’Arcy si avānd 12 ani īn industria de publicitate, Albert Nica va conduce activitatea creativa a īntregului grup si va realiza o reorganizare din punct de vedere al structurii echipei din pozitia de Executive Creative Director
Lansare Logan Break: Publicis Dialog
Modelul Logan Break si-a facut aparitia pe scena romāneasca pe acorduri de Vivaldi, īntr-un eveniment organizat de compania condusa de Ileana Pescariu - Publicis Dialog, divizia de evenimente a grupului Publis Romānia
Noua la Action Global Communications
Din septembrie, Madalina Nistor (foto) este PR Account Manager la Action Global Communications , dupa trei ani īn relatii publice, din care ultimul la GMP 
Potrivit unor informatii si a unui clasament publicate īn revista Capital, citate de catre Publicis Romānia, compania condusa de Teddy Dumitrescu spune ca se afla pe locul 2 īn topul marilor agentii de publicitate din Romānia
McCann Erickson a dat mai mult de 10.000 EUR pe Trandafirul de Aur
Agentia Anului la Golden Drum 2006 a cheltuit aproximativ 10.000 EUR cu festivalul de publicitate, dupa cum afirma Bogdan Enoiu, seful agentiei, cele aproape 60 de lucrari īnscrise īn festival reprezentānd, dupa o estimare AdPlayers, 1 din 5 lucrari romānesti intrate īn concurs si un buget de aproape 15.000 EUR numai pentru īnscrieri
 
PUBLICITATE: