Pro TV vrea costuri nete si fara “Rebate" in 2013. Exclusiv adplayers.
Vineri, 11 Ianuarie 2013
(Adplayers, Iulian Toma) Pro TV vrea fara “Rebate” si costuri nete din 2013.

Potrivit informatiilor adplayers, intr-o comunicare trimisa la sfarsitul lunii decembrie agentiilor de media partenere se arata ca, incepand cu 1 ianuarie 2013, pentru a crea un climat transparent, costurile (tarifele) spatiilor media contractate sunt nete iar bonusul pentru volumul de agentie (AVB) va fi eliminat din relatia intre agentii si ProTV S.A.

Pozitia reprezentantilor posturilor de televiziune Pro TV S.A. privind motivele eliminarii bonusului de volum pentru agentii este asteptata si de o parte dintre clientii de publicitate care pana la aceasta ora nu au aflat continutul deciziei trimise agentiilor de media cu putin inainte de sarbatori.

Potrivit unor surse din piata pe o piata de media TV estimata la un volum de 200 Milioane de euro in 2012, rebate-urile oscileaza intre valori cuprinse in intervalul 3-5% pentru statii TV de o importanta majora in mixurile de comunicare, mergand pana la 10% pentru posturi de televiziune mai mici.

Mai mult in TV 


PUBLICITATE: