Marketingul Pro TV, Lucia Antal, realeasa in boardul asociatiei internationale de masurare a audientelor
Luni, 29 Mai 2017

Lucia Antal, Marketing Director Pro TV, la al treilea mandat in boardul International Joint Industry Committees Association

Organizatia internationala a asociatiilor de masurare a audientelor isi propune sa imbunatateasca calitatea cercetarii datelor si a masuratorilor, sa promoveze transparenta in masurarea audientelor

Adplayers. info

Lucia Antal, Marketing Director Pro TV, a fost aleasa membru al Consiliului Director al International Joint Industry Committees Association (I-jic), pentru al treilea mandat consecutiv. Organizatia internationala isi propune sa imbunatateasca calitatea cercetarii datelor si a masuratorilor, sa promoveze transparenta in masurarea audientelor, exemplele de best practice la nivel international si isi doreste sa devina un centru international de documentare pentru masurarea audientelor si auditul masuratorilor datelor.

Lucia Antal face parte din echipa Pro TV de 21 de ani si are o vasta experienta in domeniul masurarii si a cercetarii datelor de audienta. In board-ul I-jic, Lucia este implicata activ  in cele mai importante decizii ale  pietei de media, alaturi de cei trei colegi ai sai, Harald Amschler din Elvetia, Dany Peria si Nicholas Cour din Franta, reprezentati ai unor importante asociatii de media din I-jic.

I-jic Association este formata din membri reprezentanti ai 16 asociatii media din 13 tari, atat din Europa cat si din Africa, iar in board-ul de conducere al asociatiei, Lucia lucreaza alaturi de alti trei colegi din Elvetia si Franta.

“Ma bucur sa fac parte din aceasta asociatie, care isi propune sa realizeze lucruri importante pentru industria in care ne desfasuram activitatea. Datele de audienta, masurarea lor intr-un mod corect si transparent, analizarea lor corespunzatoare ne ajuta sa evoluam, sa luam decizii, sa demaram proiecte. Importanta datelor este un subiect pe care se concentreaza o mare parte din business, iar intreaga economie are la baza rezultatele obtinute pentru reinvestitii. In industria media, fie ca este vorba despre ziare, reviste, outdoor, radiouri, televiziuni, website-uri sau agentii de media, datele de audienta reprezinta pilonul principal pentru evolutie. Sunt foarte fericita ca Romania are parte de sustinere internationala pe acest plan, iar acest lucru are un ecou important pentru intreaga industrie media din tara noastra.”, a declarat Lucia Antal, Marketing Director Pro TV.

Romania este reprezentata in I-jic de doua asociatii, BRAT (Biroul Roman de Audit Transmedia) si ARMA (Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor), iar Lucia Antal, Marketing Director Pro TV, ocupa si functia de presedinte ARMA. In premiera de la infiintarea I-jic, urmatoarea intalnire a tuturor membrilor asociatiei va avea loc la Bucuresti. Aceasta implicare activa in I-jic nu poate decat sa consolideze pozitia industriei media din Romania la nivel international.

“Datorita implicarii si a rezultatelor remarcabile pe care Romania le are in cadrul I-jic, sunt fericita sa anunt ca urmatoarea intalnire a membrilor din toate tarile partenere va avea loc la Bucuresti, in luna noiembrie. Este un pas foarte important pentru industria media din tara noastra, deoarece vom avea ocazia sa le aratam tuturor membrilor Romania, prin prisma rezultatelor, si vom vorbi si despre potentialul de dezvoltare in alte tari.”, a conchis Lucia Antal.

 Mai mult in Media, TV, Audiente TV


PUBLICITATE: