Trofeul Cupei Mondiale fotografiat cu mii de romani. Estimari intre 4.000 si 6.000 pe editie.
 Editia precedenta a adunat mii de persoane dornice sa se fotografieze cu trofeul mondial. Spre deosebire de editia de acum 4 ani fotografiile ar putea ajunge in fata mai multor ochi, gratie canalelor media de socializare
A lovit toata creativitatea dintr-un foc. The Gunn Report
 Cele mai premiate reclame din intreaga lume. Castigatorii The Gunn Report 2013 ii gasiti in carne si oase in raportul celor mai apreciate campanii, spoturi, printuri sau productii digitale in publicitate
La doar 28 de ani, creativa din spatele Bibliotecii Digitale Vodafone, in juriul CLIO AWARDS.
 Ioana Filip, Group Creative Director McCann face parte din Juriul Clio Awards, la Categoria Direct & Engagement.
 . Poate doar mesajul pacifist al spotului Axe “ Make Love not War”, mai imprastie fumul declansat de una dintre cele mai mari batalii ale marketingului producatorilor auto.  
2000 de morti anual pe caile ferate in India au inspirat cea mai buna campanie Midas Awards
  2000 de oameni care mor anual traversand caile ferate in India au inspirat cea mai buna campanie Midas Awards. 
Cu dimensiuni cuprinse intre 8 si 12,5 inch (20 – 32 cm) , organizatorii competitiilor desfasurate sub umbrela NYF ofera castigatorilor posibilitatea de a crea propria viziune cu cladiri “zgarie nori” a orasului New York .
Semnata de Gollin Harris si Medic One (Interpublic), campania de constientizare cu privire la metodele contraceptive a fost dublu premiata in Sectiunea PR, introdusa anul acesta in cadrul festivalului francez Cristal Festival, ajuns la cea de-a 13-a 
Singurele agentii premiate la Eurobest 2013: GMP, McCann Erickson si Graffiti BBDO
 GMP, McCann Erickson si Graffiti BBDO sunt singurele agentii romanesti premiate la Eurobest 2013
Grand Prix la Eurobest cu Gandul pentru GMP
 Campania ”Why don’t you come over?” realizata de GMP Group (GMP Advertising, WEBSTYLER si GMP PR) impreuna cu Mediafax Group a castigat Grand Prix la categoria PR, editia 2013 a competitiei Eurobest, fiind singurul Grand Prix romanesc castigat anul acesta.
Cele mai bune reclame la Epica Awards 2013. Nicio agentie romaneasca!
 In goana dupa “lei”, “tobe” sau alte premii regionale, agentiile romanesti au refuzat sa se bata in festivalul de publicitate cu cele mai mari case de publicitate care tin ocupat podiumul de la Cannes . Cele mai bune reclame la categoriile de consurs le puteti vede pe site-ul epica awards, la sectiunea Rezultate ( http://results.epica-awards.com/media.html )  
 
PUBLICITATE: