Fondatorul Wikipedia vine in Romania la McCann/Thiess. Sponsori:Vodafone, BRD si ProTV.
 La 15 ani de la lansarea Wikipedia, Jimmy Wales - fondatorul celei mai accesate enciclopedii online, vine pentru prima oara in Romania, pe 22 martie, in cadrul McCann/ Thiess Conferences
 Coca-Cola a transformat seara de joi intr-una memorabila, oferindu-le celor peste 2.000 de participanti o experienta de brand inedita prin care a fost marcata lansarea campaniei "Taste the feeling" in Romania.
CINEPUB prezinta ICAR, o istorie alternativa a cinemaului romanesc, pentru Scena 9
 Prezentat de Lucian Georgescu, proiectul ICAR, consta intr-o serie de eseuri web video care readuc lunar in atentia publicului unele dintre momentele importante ale cinematografulului romanesc
Publicitatea romaneasca a luat Media Agency of the Year la Eurobest cu UM Romania (McCann).
 McCann Worldgroup Romania castiga un total 7 premii, cu 5 campanii diferite: 1 Grand Prix, 3 trofee de aur, 3 trofee de argint si unul de bronz.
Noaptea Predictiilor face ordine in timpuri. Prognoze de urmarit in 2016.
  “Am citit o idee frumoasa despre rolul ritualului: acela de a fixa spirala timpului, repetand in acelasi moment, aceleasi actiuni, creezi o legatura in timp si ajuti spirala sa nu se imprastie. Cam asta ne propunem si noi, preluand traditia, sa facem putina ordine in timpuri”, spune Crenguta Rosu, fondatoarea DC, despre evenimentul ProGnosis DC - Noaptea Predictiilor.
Scoala de Valori cauta 65 de tineri exceptionali. Companii majore printre sustinatori.
 Printre sustinatorii proiectului Scoala de Valori care cauta Exceptionalii 2016 se numara McCann, Strauss, ING, Zentiva, BCR, Parlamentul European, Saint Gobain, Coca-Cola Helenic, BNP Paribas, Kaufland, Petrom si altii.
Teatrului Vienez de Copii incurajeaza abilitatile de comunicare ale celor mici
  Printre sponsori se numara UNIQA Asigurari, NHR AGROPARTNERS, VA Intertrading, BNP Paribas, Pallex, Schenker, la care se adauga partenerii sustinatori Cohn&Jansen JWT, Mazars, Teatrul de pe Lipscani, Tarom,TVR,  Radio Romania Cultural, Radio Romania.
Publicitatea din Romania n-a intrat in competitie cu agentiile internationale la Epica Awards
 
Ajutor pentru branulele ranitilor de la Colectiv
 
  Retelele de magazine si o parte din panourile de la Metrou se numara printre cele care, desi reglementarile impun afisarea interioara pe suport ignifugat, din comoditate sau din economie de bani, nu recurg la astfel de metode.
 
PUBLICITATE: