Publicul cinefil din 14 orase din tara este invitat sa vizioneze documentare creative din Europa Centrala si de Est
„Cele doua elemente de baza ale comunicarii strategice sunt cunoasterea publicului tinta si adaptarea mesajului in concordanta” a mai spus seful Agerpres la summit-ul „Good Governance”, organizat de think-tank-ul Strategikon.
Pe langa noul Mercedes-Benz GLA, intre 3 si 7 mai Tiriac Auto aduce la Salonul Auto Moto din Piata Constitutiei mai multe premiere nationale pe cele sase marci pe care le reprezinta pe piata romaneasca- Ford, Hyundai, Jaguar, Land Rover, Mercedes-Benz si Mitsubishi, dar si modele istorice din Țiriac Collection
Cu un juriu format din 52 de experti in marketing si comunicare din Europa recunoscuti inclusiv pe scena Cannes Lions, edititia 2017 a competitiei White Square Festival de la Minsk a aliniat la start 1059 de intrari si 216 agentii din 28 de tari din Europa si Comunitatea Statelor Independente (CIS)
Limita discursului liber pe Internet si rigorile legii pe agenda profesionistilor in comunicare ARRP
“In contextul in care sunt tot mai ample dezbaterile pe teme ca fake news, unde incepe si unde se termina spatiul privat, drepturile si obligatiile celor care se exprima on-line, asociatia noastra a oferit membrilor si simpatizantilor sai posibilitatea sa discute, in cadrul unui eveniment Open House, direct cu specialistii firmei de avocatura ONV LAW www.onvlaw.ro, a declarant Gabriel Paslaru, Presedintele ARRP
Asociatia Producatorilor si Importatorilor din Industria de Publicitate (APIIP) organizeaza East Academy Awards - primul concurs de design in productia de publicitate din Romania.
Evenimentul se deruleaza in perioada 20-23 aprilie, la Romexpo si mai reuneste o varietate de automobile rulate ale celor sase marci.
IMAGE PR este pe lista finalistilor la SABRE Gold Awards EMEA 2017, la categoria Educatie Publica, cu campania ,,Votez pentru Sanatate”, desfasurata pe parcursul lunilor octombrie si noiembrie 2016 pentru Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM)
Proiectul se desfasoara intre 20 si 23 aprilie la Spotlight Bucharest International Light Festival
Beneficiind de expertiza mai multor consultanti si analisti in marketing si comunicare, in cadrul intalnirii, membrii Comitetului Etic al competitiei au validat un numar de 18 categorii din ariile de FMCG, suplimente alimentare, electrocasnice pentru ingrjire personala si banking.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: