Peroni, în Summer Ambientalia
Joi, 03 August 2006

Peroni, în Summer Ambientalia

( AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

Peroni Nastro Azzurro se afla în mijlocul programului Summer Ambientalia, la Mamaia. Evenimentele  continua, timp de sase saptamâni, pe perioada verii seria petrecerilor exclusiviste marca Ambientalia, anunta oficialii de comunicare ai marcii.

Contul Peroni Nastro Azzurro din portofoliul URSUS Breweries este gestionat de catre agentiile Mercury Promotions ( agentie de brand si proiectele speciale inclusiv Ambientalia) si Zenith Media (agentie de media).

Peroni, în Summer AmbientaliaÎntr-o declaratie pentru AdPlayers, Lorand Papp (foto) – Senior Brand Manager Premium Brands, motiva recent alegerea agentiilor care lucreza pentru Peroni Nastro Azzurro: „Datorita experientei acumulate în special în implementarea de programe BTL, am decis sa continuam în acest an cu Mercury Promotions ca agentie de brand, iar Publicis sa deruleze proiecte speciale precum Ambientalia.”

Între timp, potrivit oficialilor Mercury Promotions, inclusiv proiectele speciale si Ambientalia au trecut în portofoliul agentiei conduse de Radu Miu, care coordoneaza acum întreaga comunicare în media (ATL), non-media ( BTL) cât si cea de relatii publice (PR) si, împreuna cu Zenith Media gestioneaza integral contul Peroni Nastro Azzurro.

Executivul de marketing justifica, în cursul lunii iunie, si atentia marcii pentru comunicarea neconventionala: „Faptul ca tot ceea ce înseamna creatie (Peroni n.r.) se dezvolta central, de catre agentia The Bank din Londra, ne-a permis sa ne îndreptam atentia mai mult catre implementare, implicit catre canalele de comunicare neconventionale si proiectele de BTL”.

Summer Ambientalia

Reprezentantii Mercury Promotions, programul Summer Ambientalia se afla la a doua editie si se deruleaza anul acesta în intervalul 21 iulie – 27 august, în fiecare joi, vineri si sâmbata din aceasta perioada. Invitarea se face în locatiile selecte din Mamaia care reunesc profilul consumatorului Peroni, pe criterii relevante ce definesc lumea Ambientalia. Prin Summer Ambientalia, cei care intra în lumea Peroni sunt invitati sa si sa exeperimenteze, la nivel personal, stilul de viata autentic italian.

Întâlnirea de la Ultima Playa este punctul de plecare al unei nopti inspirate de stilul si pasiunea tipic italiene, un traseu al energiei care continua cu croaziera pe yachtul Peroni, cina la New Safari sau Crazy, distractie la Cucaracha, Club XXI si La Mania. Alfa Romeo, simbolul italian al masinilor cu stil, au intrat si ele în lumea Ambientalia.

Conceptul Ambientalia, sustin autorii evenimentelor, se integreaza strategiei de comunicare Peroni Nastro Azzurro, bazata pe relationarea directa cu consumatorul “printr-o abordare îndrazneata si atipica pentru comunicarea unei marci de bere, dar tipica pentru o marca a stilului italian”.

.Peroni, în Summer Ambientalia.Peroni, în Summer Ambientalia.

AdPlayersFile Peroni Nastro Azzurro, Ursus Breweries

În România, o marca din portofoliul URSUS  Breweries, Peroni Nastro Azzurro este berea super-premium italiana numarul unu în lume. România este prima tara din lume în care a fost lansata berea Peroni, dupa relansarea din Marea Britanie.

URSUS Breweries, subsidiara a SABMiller plc, este al doilea mare producator de bere de pe piata româneasca. Compania detine în acest moment 4 fabrici de bere si peste 1.300 de angajati. URSUS Breweries îsi desfasoara activitatea în Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau, Brasov si Tunari. Marcile URSUS Breweries sunt: URSUS, Timisoreana, Ciucas, Stejar, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell.

SABMiller plc este unul dintre cei mai mari producatori de bere din lume, cu operatiuni de productie si distributie în peste 60 de tari de pe 5 continente. Portofoliul de marci al grupului include beri internationale din segmentul premium, cum ar fi Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell, precum si o importanta gama de marci locale în pozitia de lideri de piata.

În anul financiar care s-a încheiat la 31 martie 2006, grupul a raportat un profit brut de 2.626 milioane de dolari si o cifra de afaceri de 15.307 milioane de dolari. Compania SABMiller plc este cotata la bursele de valori din Londra si Johannesburg.


PUBLICITATE: