Mihaela Nicola a scos din buzunar 35.000 EUR pentru Festivalul Brazilor de Craciun
Vineri, 07 Decembrie 2007

 

(AdPlayers.ro/News, Iulian Toma)

667.860 de euro au fost stransi la Gala Festivalului Brazilor de Craciun 2007 pentru programele Salvati Copiii. Printre cei care isi desfasoara activitatea in industria de media si publicitate, care au contribuit la strangerea fondurilor, s-au numarat Avantgarde Group care a scos din buzunar 45.000 EUR, Mihaela Nicola (The Group) - 35.000 EUR, Veronica Savanciuc (Lowe Romania) – 10.000 EUR,  iar Andreea Esca -10.000  EUR.

Festivalul Brazilor de Craciun este un eveniment de strangere de fonduri organizat anual de Salvati Copiii Romania, care are ca centru de interes o licitatie speciala de braduti de Craciun, creati exclusiv pentru aceasta ocazie de unii dintre cei mai cunoscuti designeri romani. Devenit una dintre atractiile calendarului social al sezonului, Festivalul Brazilor de Craciun sprijina proiectele derulate de Salvati Copiii Romania.

Comitetul de Organizare al Festivalului Brazilor de Craciun din acest an are in componenta sa pe Andi Moisescu, Mihaela Radulescu, Amalia Nastase, Andreea Raicu, Ileana Pescariu, Tereza Munteanu (Managing Director Y&R), Corina Barladeanu (Manager 2activePR), Adela Jansen (Secretar General BRD - Groupe Société Générale), Liviu Sfrija (Presedinte Henkel Romania), Dan Moraru (CEO BBDO Romania), Gabriela Terchila (Managing Director Proximity), Liliana Serban (PR Director Pleon Graffiti).

Sponsorii editiei 2007 a Festivalului Brazilor de Craciun au fost: sponsori principali - Ramada Bucharest North, Henkel, OTP Bank; sponsori participanti – Rolex, Deutek Dufa, Distrigaz Sud SA, Ericsson; sponsori sustinatori – Actavis, Apa Nova, BMW Automobile Bavaria, BRD Groupe Societe Generale, Cosmote, Hyundai, Lufthansa, Ford, Microsoft, Mitsubishi Motors, Petrom, Titan Mar, Fundatia Mobexpert, Schonherr si Asociatii.


PUBLICITATE: