Legea German Fest: 100.000 de pahare Holsten
Joi, 06 Octombrie 2005

Legea German Fest: 100.000 de pahare Holsten( AdPlayers.ro ) United Romanian Breweries Bereprod (URBB) si Holsten aduc in Bucuresti, in perioada 5 - 9 octombrie, atmosfera specifica burgurilor: mancare traditionala germana, muzica si “puritatea berii germane” in cadrul primei editii a Festivalului German Fest - care se desfasoara in Piata Revolutiei din Bucuresti.(alaturat- meniul bilingv)

Organizatorii festivalului spun ca si aici “regulile” vor fi ca la October Fest. Astfel una dintre ele spune ca daca la locurile la mese sunt ocupate, pentru a nu se creea aglomeratie, paznicii nu vor mai lasa sa intre in cort ( locul de desfasurare al evenimentului) alte persoane, decat atunci cand va pleca cineva.

Chiar daca festivalul este diferit de alte festivaluri de bere, numarul de persoane fiind strict limitat de locurile disponibile in cort, organizatorii estimeaza o cifra interesanta de vanzari Holsten la German Fest 2005. “In cele 5 zile de festival estimam sa vindem circa 40.000 litri de bere, ceea ce inseamna 100.000 de pahare de 0.4 l. “ a declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro Shachar Shaine Presedinte, URBB.

“German Fest isi propune sa fie o replica locala a celebrului festival al berii October Fest de la Munchen iar marca Holsten este singura bere germana din Romania care poate realiza un astfel de eveniment” a declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro Razvan Mircea, Tuborg & Hosten Brand Manager la URBB. Asta pentru ca la Oktober Fest nu pot participa decat marcile de bere germana produse in Germania iar in Romania singura marca de bere germana produsa in tara unde se desfasoara festivalul este Holsten.

Legea German Fest: 100.000 de pahare Holsten

Alina Bratu, PR Manager URBB; Razvan Mircea, Tuborg & Hosten Brand Manager la URBB, Catalin Ignat, Director de Marketing URBB

„Prin organizarea festivalului German Fest dorim sa cream o traditie a sarbatorii germane la fiecare inceput de toamna, in Bucuresti.” afirma Catalin Ignat, Director de Marketing URBB „Dorim sa rasplatim fidelitatea iubitorilor de bere Holsten, oferindu-le ocazia sa sarbatoreasca, alaturi de marca lor favorita de bere, 5 zile dedicate Zilei Nationale a Germaniei - sarbatorita pe 3 Octombrie - si sa simta atmosfera petrecerilor organizate dupa reteta nemteasca.”

Conform unei cercetari realizate de IMRCG efectuate in luna august 2005, citate de URBB, de la lansarea pe piata romaneasca la inceputul lunii mai anul curent, marca Holsten a dobandit o rata de notorietate de 66%.

( Gabriela Sfedu, Iulian Toma)


PUBLICITATE: