(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
International Advertising Association (IAA) anunta ca John Griffiths (foto), unul dintre cei mai respectati profesionisti n Account Planning din lume, revine la Bucuresti la invitatia IAA Romnia.
De aceasta data el va sustine workshop-ul pe tema Extreme Research Techniques Cercetarea care face diferenta n advertising".
Oficialii IAA au declarat pentru AdPlayers ca seminarul este dedicat membrilor IAA Romnia nsa este deschis ntregii comunitati de advertising si va avea loc luni, 6 noiembrie.
Irina Iliescu de la IAA Romnia mai spune ca, la trainingul sustinut de Griffiths, costul biletului este 190 EUR pentru membrii IAA si 220 euro pentru non membri si ca acestea pot fi procurate de catre cei interesati prin intermediul IAA (tel: 303.48.63 sau irina.iliescu@gmp.ro )
John Griffiths crede ca Daca nu ncerci sa faci ceva inovativ, diferit, vei avea acelasi rezultat de fiecare data. Daca vrei ca rezultatele cercetarii sa aiba aplicabilitate n practica, sa iti ofere o mai buna perspectiva asupra consumatorului, atunci trebuie ncercat ceva diferit.
Workshop-ul Extreme Research te va nvata cum sa faci asta , conchide el.
Specialistul n planificare a venit pentru prima data la n Romnia n luna iunie a acestui an, la invitatia IAA, pentru a prezenta industriei de publicitate conceptele de Account Planning. Cum formatul specific al evenimentului nu a permis dect unei mici parti a celor interesati sa participe, IAA Romania a facut demersurile de a-l reinvita pe John Griffiths, n Romania.
AdPlayersFile John Griffiths
John Griffiths, spun reprezentantii IAA, este un recunoscut Account Planner cu o extinsa experienta de lucru de peste 20 de ani - n agentiile de publicitate multinationale din Londra.
Potrivit IAA, n prezent, Griffiths sustine training-uri si workshopuri n cadrul organizatiilor profesionale de tipul - APG -The Account Planning Group - London, Market Research Society, Institute of Direct Marketing si Independent Consultants Group.