John Griffiths face Planning în Romania
Miercuri, 25 Octombrie 2006

(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

John Griffiths face Planning în RomaniaInternational Advertising Association (IAA) anunta ca John Griffiths (foto), unul dintre cei mai respectati profesionisti în Account Planning din lume, revine la Bucuresti la invitatia IAA România. 

De aceasta data el va sustine workshop-ul pe tema “Extreme Research Techniques – Cercetarea care face diferenta în advertising".

Oficialii IAA au declarat pentru AdPlayers ca seminarul este dedicat membrilor IAA România însa este deschis întregii comunitati de advertising si va avea loc luni, 6 noiembrie.

Irina Iliescu de la IAA România mai spune ca, la trainingul sustinut de Griffiths, costul biletului este 190 EUR pentru membrii IAA si 220 euro pentru non –membri si ca acestea pot fi procurate de catre cei interesati prin intermediul IAA (tel: 303.48.63 sau irina.iliescu@gmp.ro )

John Griffiths crede ca „Daca nu încerci sa faci ceva inovativ, diferit, vei avea acelasi rezultat de fiecare data. Daca vrei ca rezultatele cercetarii sa aiba aplicabilitate în practica, sa iti ofere o mai buna perspectiva asupra consumatorului, atunci trebuie încercat ceva diferit”.

„Workshop-ul Extreme Research te va învata cum sa faci asta” , conchide el.

Specialistul în planificare a venit pentru prima data la în România în luna iunie a acestui an,  la invitatia IAA, pentru a prezenta industriei de publicitate conceptele de Account Planning. Cum formatul specific al evenimentului nu a permis decât unei mici parti a celor interesati sa participe, IAA Romania a facut demersurile de a-l reinvita pe John Griffiths, în Romania.

AdPlayersFile John Griffiths

John Griffiths, spun reprezentantii IAA, este un recunoscut Account Planner cu o extinsa experienta de lucru – de peste 20 de ani - în agentiile de publicitate multinationale din Londra.

Potrivit IAA, în prezent, Griffiths sustine training-uri si workshopuri în cadrul organizatiilor profesionale de tipul - APG -The Account Planning Group - London, Market Research Society, Institute of Direct Marketing si Independent Consultants Group.


PUBLICITATE: