Incizie în "Anatomia unui media plan"
Miercuri, 04 Aprilie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Berlin-Chemie, Friends Advertising, Germanos, MOL Romania, Real Hypermarket, Supreme Chocolat sunt doar câtiva pasionati de “Anatomia unui media plan”, workshop organizat la sfârsitul saptamânii trecute de Sorin Doru - Manging Director la Media Hub Consultants.

“Pentru cariera mea, acest training mi-a adus si-mi va aduce cu siguranta pe viitor un plus de valoare” considera Irina Paraschiv - Brand Manager la Supreme Chocolat. Cristina Trandafir, Brand Manager Berlin –Chemie a mai spus si ea ca “totul a fost perfect, începând de la organizare si continuând cu felul cum a fost structurata si livrata informatia propriu-zisa”.

Workshop-ul  adresat advertiserilor si agentiilor de publicitate, workshop-ul a reunit reprezentati ai unor companii din piata de publicitate care, dupa cum spune Sorin Doru, “au avut prilejul sa inteleaga mai bine felul în care se construieste o strategie de media, sa-si clarifice notiunile si conceptele de media planning si buying si sa descifreze resorturile interne ale pietei românesti de media”.

AdPlayersFile

Înfiintata în aprilie 2006 de Sorin Doru, fost managing Director la Optimedia, Media Hub Consultants (www.mediahub.ro) se pozitioneaza, potrivit executivului companiei, ca prima companie specializata în audit si consultanta media din Romania. Cu 11 ani în media, Sorin DORU a lucrat de-a lungul timpului pentru clienti din piata de publicitate cum sunt Altex, L’Oreal / Garnier, Germanos, Hochland, HP, OMV, Renault, Telemobil, Whirlpool.


PUBLICITATE: