Incizie n "Anatomia unui media plan"
Miercuri, 04 Aprilie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Berlin-Chemie, Friends Advertising, Germanos, MOL Romania, Real Hypermarket, Supreme Chocolat sunt doar ctiva pasionati de Anatomia unui media plan, workshop organizat la sfrsitul saptamnii trecute de Sorin Doru - Manging Director la Media Hub Consultants.

Pentru cariera mea, acest training mi-a adus si-mi va aduce cu siguranta pe viitor un plus de valoare considera Irina Paraschiv - Brand Manager la Supreme Chocolat. Cristina Trandafir, Brand Manager Berlin Chemie a mai spus si ea ca totul a fost perfect, ncepnd de la organizare si continund cu felul cum a fost structurata si livrata informatia propriu-zisa.

Workshop-ul  adresat advertiserilor si agentiilor de publicitate, workshop-ul a reunit reprezentati ai unor companii din piata de publicitate care, dupa cum spune Sorin Doru, au avut prilejul sa inteleaga mai bine felul n care se construieste o strategie de media, sa-si clarifice notiunile si conceptele de media planning si buying si sa descifreze resorturile interne ale pietei romnesti de media.

AdPlayersFile

nfiintata n aprilie 2006 de Sorin Doru, fost managing Director la Optimedia, Media Hub Consultants (www.mediahub.ro) se pozitioneaza, potrivit executivului companiei, ca prima companie specializata n audit si consultanta media din Romania. Cu 11 ani n media, Sorin DORU a lucrat de-a lungul timpului pentru clienti din piata de publicitate cum sunt Altex, LOreal / Garnier, Germanos, Hochland, HP, OMV, Renault, Telemobil, Whirlpool.


PUBLICITATE: