IAA: "MAE si Gav|Scholz&Friends si-au īndeplinit complet misiunea"
Vineri, 09 Martie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Comitetul Director al IAA Romania a luat nota cu interes de dezbaterea generata īn jurul elaborarii sub egida Ministerului Afacerilor Externe a conceptului "Romania-Fabulospirit", se arata īntr-o informare remisa membrilor asociatiei, potrivit unor surse din piata.

Avānd īn vedere caracterul tactic al demersului, spun reprezentantii asociatiei, comitetul director IAA considera ca, din punct de vedere profesional, deopotriva Ministerului Afacerilor Externe si Gav|Scholz & Friends si-au īndeplinit complet misiunea.

Oficialii IAA spun ca elaborarea acestui concept constituie o initiativa merituoasa, īn peisajul dominat de dezbateri sterile īn jurul branding-ului de tara, oricāte dezbateri cu caracter critic ar genera.

Īn informarea catre membri, Comitetul Director IAA mai propune tuturor celor interesati de aceasta dezbatere sa reflecteze mai īntāi la importanta pasilor concreti, preferabili unei lamentabile agonizari teoretice.

"Speram ca implementarea acestui concept īntr-o campanie de comunicare sa demonstreze valentele creatoare ale propunerii Gav|Scholz & Friends, membru al IAA - Filiala Romānia", se mai arata in comunicarea asociatiei.

IAA Romānia are īn componenta 106 companii, firme care fac publicitate pentru produsele si serviciile lor, canale media si agentii de publicitate. Rolul sau este sa promoveze īn Romānia standardele internationale recunoscute īn domeniul publicitatii.


PUBLICITATE: