(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Comitetul Director al IAA Romania a luat nota cu interes de dezbaterea generata n jurul elaborarii sub egida Ministerului Afacerilor Externe a conceptului "Romania-Fabulospirit", se arata ntr-o informare remisa membrilor asociatiei, potrivit unor surse din piata.
Avnd n vedere caracterul tactic al demersului, spun reprezentantii asociatiei, comitetul director IAA considera ca, din punct de vedere profesional, deopotriva Ministerului Afacerilor Externe si Gav|Scholz & Friends si-au ndeplinit complet misiunea.
Oficialii IAA spun ca elaborarea acestui concept constituie o initiativa merituoasa, n peisajul dominat de dezbateri sterile n jurul branding-ului de tara, oricte dezbateri cu caracter critic ar genera.
n informarea catre membri, Comitetul Director IAA mai propune tuturor celor interesati de aceasta dezbatere sa reflecteze mai nti la importanta pasilor concreti, preferabili unei lamentabile agonizari teoretice.
"Speram ca implementarea acestui concept ntr-o campanie de comunicare sa demonstreze valentele creatoare ale propunerii Gav|Scholz & Friends, membru al IAA - Filiala Romnia", se mai arata in comunicarea asociatiei.
IAA Romnia are n componenta 106 companii, firme care fac publicitate pentru produsele si serviciile lor, canale media si agentii de publicitate. Rolul sau este sa promoveze n Romnia standardele internationale recunoscute n domeniul publicitatii.