(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Expotek lucreaza pentru CERF cu agentia de publicitate Cohn&Jansen | Ashley & Holmes, autoarea conceptului si vizualului campaniei pentru editia din acest an a evenimentului IT&C. Campania CERF 2007 se va desfasura n perioada februarie mai.
Potrivit oficialilor de comunicare ai Expotek, sub sloganul CERF te pregateste pentru viitor, comunicarea se desfasoara pe 3 tipuri de canale: outdoor, print (aparitii n peste 45 de publicatii de business si de specialitate) si radio.
Daca anul trecut EXPOTEK a creat un Oras digital n care orice utilizator avea posibilitatea sa descopere solutii menite sa-i sporeasca confortul n viata de zi cu zi, editia din acest an promite sa-l uimeasca pe nsusi Jules Verne, spun reprezentantii CERF.
CERF 2007 va avea loc n perioada 9 - 13 mai, la Romexpo si, potrivit companiei organizatoare, va oferi vizitatorilor, ocazia de a vedea, testa si achizitiona solutii de ultima ora din domeniul IT&C. Solutii att de inovative, nct aproape ca ni-l putem imagina pe Jules Verne spunnd: Am gndit eu departe, da nici chiar asa!.

AdPlayersFile
Organizatorii evenimentului spun ca CERF este locul de ntlnire a producatorilor si distribuitorilor de produse si solutii n domeniul tehnologiei informatiei si comunicatiilor cu utilizatori din cadrul comunitatii de afaceri, cu reprezentanti ai bancilor, ai sectorului de servicii publice, nvatamnt si cercetare, ai institutiilor de reglementare n domeniu, cu publicul pasionat de tehnologie si cu presa.
Potrivit Expotek, n 2006, CERF a atras peste 150 de firme expozante, peste 550 de marci de prestigiu pe o suprafata expozitionala de 14.000 de metri patrati si aproximativ 75.000 de vizitatori.