Experienta virtuala le ofera acestora un spatiu in care sa practice job-uri si task-uri reale, in mediul lor preferat: un joc online.
“Este posibil ca un “nor” de micro-influenceri sa fie mai eficient si mai profitabil, din punct de vedere al bugetului si ROI, decat unu-doi macro-influenceri. Dar daca vinzi produse de masa, mergi la sigur cu macro-influencerii. Vorbind de bugete, va fi tot mai rau”, spune Marius Olteanu, director general Bakers Digital, companie membra a grupului de comunicare V+O Group Romania.
Prin intermediul proiectului, Kaufland a devenit cel mai activ brand in digital in timpul festivalurilor muzicale de anul acesta, fiind pe buzele tuturor celor care au mers la UNTOLD si la Neversea, dar si ale celor care au urmarit de la distanta evenimentele si au creat energia de la stand-uri si de la scenele de festival, din spatele ecranelor de smartphone.
Lantul de magazine ceh specializat in articole sportive continua strategia de business la nivel national si organizeaza in perioada 11 august - 18 septembrie o noua campanie Back To School.
Pentru a arata diversitatea si traseul produselor din Depozit, de la rece, Freshful a creat o serie de spoturi video la realizarea carora au folosit tehnologia CGI. Executiile includ produse care inglobeaza cel mai bine ADN-ul de brand Freshful, pentru ca ele reprezinta prospetimea recunoscuta a bunatatilor Freshful dar si un univers de game care merg dincolo de ingredientele ultra-fresh: banana, painea, berea si samponul.
De la inceputul razboiului din Ucraina, asociatia Red Panda a oferit ajutor gratuit cetatenilor ucraineni refugiati in Romania care au solicitat asistenta pentru animalele lor de companie. Prin proiectul ”Ajutor pentru animalele refugiate din Ucraina”, in perioada aprilie - august 2022, Red Panda a realizat peste 10.000 de actiuni de ajutorare a animalelor de companie detinute de refugiatii ucraineni.
600 de copii care participa la cluburile de programare CODE Kids organizate in bibliotecile publice din tara sunt, incepand din 25 august, elevi ai programului Scoala verde din viitor, in urma parteneriatului dintre Fundatia Vodafone Romania si Fundatia Progress, anunta initiatorii proiectului.
Printre facilitatile noului restaurant de tip Drive-Thru din Arad se numara menuboardul digital exterior disponibil la linia de Drive, pentru o prezentare interactiva a produselor, precum si sase kiosk-uri digitale, prin intermediul carora clientii pot comanda produsele pe care le doresc rapid, efectuand plata cu cardul bancar
2 din 3 romani declara ca ar avea multa si foarte multa incredere sa construiasca o casa cu cel mai durabil si ecologic material, mai ales cei tineri, cu varsta intre 18 si 24 ani (70%), dar si cei care in prezent locuiesc in locuinte din caramida (71%) sau BCA (68%).
„Cele doua sandvisuri in editie limitata contin carne de pui crispy, intr-un mix delicios, satios, dar totusi fresh, potrivit zilelor calduroase de vara. Iar pentru ca ne dorim sa satisfacem cat mai multe preferinte in materie de gust, diversificam constant produsele din meniu si venim cu noi retete care complimenteaza gustul clasic Mec”, spune Paul Dragan, Director General, Premier Restaurants Romania.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: