Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: ”Rezultatele studiului reflecta o preocupare semnificativa si o sensibilizare in crestere a publicului cu privire la problemele ecologice din domeniul constructiilor, acestia punand accentul pe importanta constructiilor sustenabile. Romanii aspira sa locuiasca in case sustenabile si eficiente energetic, care sa fie prietenoase cu mediul si sa ii ajute sa economiseasca pe termen lung...
Brandul Milka lanseaza in perioada 2 octombrie – 12 noiembrie campania „Castiga tandrete generatie cu generatie”. Premiile campaniei combina preferintele mai multor generatii - o vacanta pentru intreaga familie, pick-up-uri si boxe, aparate de fotografiat analog si digitale, ceasuri mecanice si smartwatch-uri.
In lume sunt zeci de companii care produc jocuri distractive, iar produsele celor mai tari furnizori sunt disponibile si la cazinourile online din tara noastra.
SAMEDAY App promite ca scapa destinatarii de filme si le ofera control asupra procesului de livrare!
“Din orice camera ar privi, rezidentii Stejarii Collection au acces la natura, la padure si la toate beneficiile pe care aceasta le ofera. Monitorizam permanent calitatea aerului, inregistrand procente in medie cu 30% mai calitative decat cele din centrul Bucurestiului,” a adaugat Razvan Enache.
Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: “Observam ca tendintele generale reflecta o crestere a constientizarii fata de nevoia de a proteja mediul inconjurator, dar in acelasi timp ne confruntam si cu o crestere a incertitudinilor ce planeaza asupra impactului real al produselor si practicilor sustenabile.
Micsunica Pelaghie, Director National HELL ENERGY Romania : ”Avand in vedere crestrerea anuala a gamei de cafea gata preparata HELL ICE COFFEE atat pe piata locala, cat si pe cea internationala (in Romania brandul a crescut cu ~47% din punct de vedere al volumului vandut in 2022 si are o cota de piata de peste 30%), dar si noutatea pe care o reprezinta aceste noi arome, ne asteptam ca lansarea lor sa aiba un succes...
Jazz in the Park este un eveniment al organizatiei Fapte, fondata la Cluj-Napoca in 2012. Organizatia Fapte organizeaza evenimente culturale cu impact in comunitate si are ca obiectiv promovarea artei, in special a muzicii, catre publicul larg, resemnificarea spatiilor publice sau a spatiilor cu insemnatate dintr-un oras, si, nu in ultimul rand, promovarea valorilor pozitive.
Printre solutiile cele mai abordate de romani la momentul actual pentru remedierea simptomelor alergice se numara: medicamentele antialergice, utilizarea mastilor, imunoterapia si curatarea propriu-zisa a hainelor, mainilor si a fetei dupa expunerea la ambrozie.
Tehnologia VoLTE (4G/5G) permite, fara niciun cost aditional, efectuarea de apeluri de voce cu sunet de claritate HD si conexiune aproape instantanee pentru apelurile initiate.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE:














