Dentsu Romania lanseaza Consiliul pentru Diversitate, Echitate si Incluziune (Diversity, Equity, and Inclusion Council)
  ,,Prin angajamentul nostru fata de diversitate, echitate si incluziune, ne angajam sa cautam noi perspective, sa sarbatorim diferenta si sa construim o cultura incluziva in care toti membrii echipei isi pot aduce sinele autentic la locul de munca” spun initiatorii proiectului.
1.000 de magazine gestionate de Parteneri Profi
  “Faptul ca ne-am propus strategic sa transformam cat mai multe dintre magazinele integrate in magazine gestionate de Parteneri este unul dintre ingredientele succesului Profi,” declara Magda Amarie, Directorul Operational Partener Profi
Romanii vor din nou cu taxiul. Companiile isi eficientizeaza costurile cu pana la 30%-40%apeland la parteneriate cu aplicatii mobile de comenzi taxi
  „Serviciile de taxi au trebuit sa se reinventeze in conditiile unei concurente crescute din partea serviciilor de transport alternativ. Aceasta este conceptul GoCab: o aplicatie cu care sa poti comanda un taxi cu telefonul mobil, disponibila oriunde in tara, pentru orice dispecerat sau sofer de taxi, cu avantajele deja bine cunoscute: un pret reglementat si fix pe kilometru, dar si cu facilitati de secolul XXI: localizarea GPS a...
Tinerii aleg locurile de munca in functie de beneficiile financiare, stabilitatea locului de munca, posibilitatea avansarii in cariera si flexibilitatea programului
Printre problemele pe care le intampina la locul de munca, cea mai intalnita este stresul, dar si lucruri care tin de structura economiei din Romania: nivelul salarial scazut raportat la munca depusa si dificultatea avansarii/promovarii.
  ”Cu aceasta noua campanie, lansata la nivel european de catre Deutsche Telekom, ne dorim sa incurajam cat mai multi oameni sa se reconecteze cu cei dragi lor si sa aratam importanta unei intrebari atat de simple: Ce mai faci?”, a declarat Andreea Cramer, director executiv comercial, Telekom Mobile.
KFC te provoaca sa intri in Crave Run! Campanie McCann Worldgroup Romania pentru KFC
  Realizata de agentia McCann Worldgroup Romania, campania recent lansata isi propune sa demonstreze cat de mult sunt dispusi sa faca fanii produselor KFC pentru pofta de pui #pebune.
33% dintre romanii cu venituri peste medie merg mai des la dentist decat in pandemie. Frica de stomatolog, in top trei motive pentru care nu merg la dentist
  Studiu Reveal Marketing Research in parteneriat DENT ESTET: 88% dintre respondenti se declara preocupati de sanatatea lor dentara. 8 din 10 participanti la studiu declara ca au vizitat medicul stomatolog cel putin o data, in ultimul an. Creste interesul pentru serviciile de estetica dentara. Aproape 50% dintre romani apeleaza la astfel de servicii avand ca motivatie imbunatatirea increderii in sine si echilibrul emotional. Desi sunt...
Program gratuit de kinetoterapie pentru copii organizat de Fundatia Tiriac, Fundatia Olimpica Romana si Centrul KinetoFIT
  Cursurile se vor desfasura o data pe saptamana si au o durate a cate de trei luni, fiind adresate copiilor cu varste cuprinse intre 6 si 12 ani inclusiv. Primul interval se va derula in perioada 29 noiembrie 2022 - 28 februarie 2023.
Cu peste 3.800 de restaurante in lume, lantul Popeyes Romania vrea 100 de restaurante si pe piata locala in urmatorii 10 ani
  Compania marcheaza un pas important in planul de extindere deschizand pe 12 noiembrie primul Drive-Thru din tara, in Centrul Comercial Lemon Retail Park, din Voluntari, Ilfov si mai anunta o noua locatie pana la sfarsitul anului in Compleul Comercial Orhideea
  ”Vino la Apos!” a fost primul dintr-o serie de evenimente prin care Profi, cu ajutorul Godmother, isi propune sa aduca experientele autentice aproape de consumatori, in acelasi timp cu a sustine producatorii locali si a descoperi patrimoniul cultural.
 
PUBLICITATE: