Coca-Cola HBC România și Carrefour implementează primele două proiecte în cadrul parteneriatului strategic pentru sustenabilitate semnate in acest an
  In cadrul campaniei, consumatorii au fost invitați să afle mai multe despre reciclarea ambalajelor printr-o pagină web dedicată, cu informații suplimentare despre rPET, și printr-un parteneriat strategic cu DEX Online, care ajută la explicarea și promovarea termenilor legați de...

80% dintre hainele aruncate la nivel global ajung la gunoi sau la incinerare. Harta Reciclării lansează campania „Muntele de Haine”
  In fiecare an, un roman aruncă in jur de 8 kg de haine și incălțăminte. Programul asociatiei Viitor Plus iși propune sa combata impactul deșeurilor textile cu soluții practice de reducere și reutilizare

,,Doneaza o carte şi fa din vis realitate" vrea 1.000 de biblioteci în 1.000 de școli.
Campania „Magia unei biblioteci: Doneazǎ o carte şi fǎ din vis realitate” vrea sa facă  1.000 de biblioteci in 1.000 de școli din Romania, alături de Bookster și Fundația Imi Pasă  

Academia EXEDA: cea mai accelerată creștere din educația executivă în doar 6 luni de la lansare și parteneriat Global MBA cu IE University
  E University este frecvent nominalizată in top 10 mondial in Financial Times, Forbes și QS World Rankings și reunește profesori, fondatori și executivi de cel mai inalt nivel din peste 160 de țări. Programul Global Online MBA al IE University a fost clasat pe locul 1 in Financial Times in ultimii trei ani consecutivi, iar Global Executive MBA a ocupat locul 6 in clasamentul Financial Times in 2023. 
Unul dintre cele mai iubite branduri de snacks din Marea Britanie, Hula Hoops (Intersnack) s-a lansat și în România
  Lansarea este marcată prin campania integrată de comunicare ,, Descoperă Hula Hoops și invarte distracția pe degete!,  semnată de McCann Worldgroup Romania.
,,Incapacitatea partidelor mari de a depăși praguri simbolice de susținere în rândul tinerilor și al adulților activi” este concluzia unei cercetări INSCOP după intenția de vot în funcție de vârstă
  Dacă duminica viitoare ar avea loc alegeri parlamentare, 34% dintre persoanele sub 30 de ani ar vota AUR, 16% SENS, 14% USR, 13% PNL, 9% PSD, 5% POT, 3% UDMR, iar 3% SOS Romania. Pentru alegatorii intre 30-44 ani, 50% dintre persoanele cuprinse intre 30 și 44 de ani ar alege să voteze cu AUR dacă duminica viitoare ar avea loc alegeri parlamentare. 18% dintre aceștia optează pentru USR, 11% pentru PNL, 8% pentru PSD, 3% pentru...
 
PUBLICITATE:
1 2 3 4 5 »