Doua noi arome in ediție limitată de iarnă HELL ENERGY
Apple Pie și Candy Cane sunt noile arome, in ediție limitată de iarnă, de la HELL ENERGY   

Trendurile din retail în 2026. Magazinele au nevoie de loializarea clienților și de oferte personalizate
Potrivit unei evaluari a companiei Shopfully, lider european in soluții Drive to Store, in 2026, procesul de descoperire a produselor va fi aproape complet intermediat de tehnologie. Smartphone-ul rămane principalul hub de informare, dar recomandările personalizate generate de AI, bazate pe...

Bunătățile făcute după rețete tradiționale ajung acum și la Raftul cu Bunătăți Locale Profi din Satu Mare
  Raftul cu Bunătăți Locale, una din componentele acestui  program, oferă in magazine selectate din Satu Mare, Livada și Negrești-Oaș bunătățile făcute după rețete tradiționale direct de  micii producători din județ.

Pernod Ricard lansează în România Ballantine’s Sweet Blend cu care vrea sa atinga o nouă generație de consumatori
  ,,Ne dorim ca prin acest blend să atingem o nouă generație de consumatori și să ne consolidăm poziția de lider in categoria băuturilor spirtoase premium de import”, a spus  Andrei Schiopu, Head of Modern Trade, Pernod Ricard Romania. 
Coca-Cola HBC România și Carrefour implementează primele două proiecte în cadrul parteneriatului strategic pentru sustenabilitate semnate in acest an
  In cadrul campaniei, consumatorii au fost invitați să afle mai multe despre reciclarea ambalajelor printr-o pagină web dedicată, cu informații suplimentare despre rPET, și printr-un parteneriat strategic cu DEX Online, care ajută la explicarea și promovarea termenilor legați de sustenabilitate. 
80% dintre hainele aruncate la nivel global ajung la gunoi sau la incinerare. Harta Reciclării lansează campania „Muntele de Haine”
  In fiecare an, un roman aruncă in jur de 8 kg de haine și incălțăminte. Programul asociatiei Viitor Plus iși propune sa combata impactul deșeurilor textile cu soluții practice de reducere și reutilizare
 
PUBLICITATE:
1 2 3 4 5 »