Zaga Brand este nominalizata cu proiectul Cronicari Digitali, Via Transilvanica, la Digital Communication Awards 2022
Miercuri, 03 August 2022

 

 Digital Communication Awards sunt premiile care rasplatesc campaniile si proiectele online incepand din 2011. Privite ca un ”Oscar” pentru online, Digital Communication Awards ofera o recunoastere internationala pentru ideile care au rezultate spectaculoase, dar si un impact pe termen lung pentru industria online, stabilind noi standarde pentru profesionistii din intreaga lume” a spus Silvia Teodorescu, directorul Zaga Brand.

AdPlayers. Info

Agentia Zaga Brand a intrat pe lista scurta pentru doua categorii la Digital Communication Awards 2022, premiile care rasplatesc campaniile si proiectele online incepand din 2011. Privite ca un ”Oscar” pentru online, Digital Communication Awards ofera o recunoastere internationala pentru ideile care au rezultate spectaculoase, dar si un impact pe termen lung pentru industria online, stabilind noi standarde pentru profesionistii din intreaga lume.

”Bornele nevazute de pe Via Transilvanica”, proiectul inceput in 2021 si derulat prin platforma culturala Cronicari Digitali alaturi de Raiffeisen Bank Romania, este nominalizata la doua categorii de premii: Influencer Communications si Storytelling.

”Am pornit pe drumul cunoscutelor borne de andezit care nu te lasa sa te pierzi si unesc sate uitate pana acum de lume, de orase cunoscute, ca sa descoperim bornele nevazute ale drumului care uneste o tara, de sus, din Nord, de la Putna, pana la Sud, la Dunare, in Drobeta Turnu Severin” a spus Silvia Teodorescu, directorul Zaga Brand.

,,Via Transilvania este proiectul despre Romania reala,  unul care reda mandrie si sens oamenilor si comunitatilor. Pentru aceste comunitati, pentru curajul si perseverenta celor de la Tasuleasa Social care fac posibil acest drum, pentru toti cei care vor sa stie adevarul despre ei si despre tara in care locuiesc, am facut in 2021 prima monografie digitala a Via Transilvanica, dupa ce am parcurs-o de la un capat la celalalt, intr-un Heritage Trip special.

In aceste zile continuam proiectul si adunam noi experiente in Rucsacul cu Povestiri de pe Via Transilvanica, urmand sa le aducem inclusiv in offline, la Bucuresti, pe 9, 10 si 11 septembrie la Muzeul Taranului Roman”.

Prima monografie digitala a Via Transilvanica a fost realizata in 2021 odata cu parcurgerea ei in premiera, de la un capat la celalalt, intr-un Heritage Trip special, de catre Cronicari Digitali. O calatorie de zeci de kilometri pe jos, pe carare, sute de kilometri cu masina, peste 50 de obiective de patrimoniu vizitate cu o echipa formata din oameni de calitate, creatori de continut (blogeri, vlogeri, instagrameri), producatori video si soundtrack, jurnalisti, copywriters, fotografi profesionisti, fiecare cu cate o misiune diferita care sa contribuie la monografia digitala

Acestea au fost documentate de peste 20 de oameni care au plecat la drum pentru a descoperi Via in fata comunitatilor lor si au ajuns sa isi schimbe propria perceptie despre carare, odata ce au interactionat cu oamenii si locurile vizitate.

”Bornele nevazute ale Via Transilvanica”, din care face parte monografia Via Transilvanica, este realizat de Cronicari Digitali, platforma culturala imaginata de Zaga Brand si Asociatia Human Made Art (HUMART),  cu sustinerea integrala a Raiffeisen Bank Romania.

Mai mult in Festival, Digital,


PUBLICITATE: