Winston a plecat de la TBWA. JTI a ales Publicis
Marti, 01 Martie 2011
 (AdPlayers, Iulian Toma)

Estimat de AdPlayers la un buget de cateva sute de mii de euro pe an, contul Winston a plecat de la TBWA la Publicis

Japan Tobacco International a ales Publicis Romania pentru dezvoltarea si implementarea tuturor activitatilor de comunicare ale brand-ului Winston pentru 2011, in urma unui pitch organizat in luna decembrie.
 

“Am intalnit un client foarte deschis, cu o gandire strategica solida si o abordare parteneriala la care viseaza orice agentie”, spune Alex Badila, Managing Director la Publicis Romania. 

Detinuta de Japan Tobacco, compania Japan Tobacco International (JTI) are in portofoliu marci precum: Winston, Camel, Mild Seven, precum si: Glamour, Sobranie, Benson & Hedges, etc.

„Suntem foarte bucurosi si nerabdatori sa construim alaturi de Publicis Romania noua era a brandului Winston, sa-l ducem impreuna mai departe, spre urmatoare etapa”, spune Taro Nishimura, JTI Portfolio & BrandTrade Strategy Director.

Mai mult in Licitatii

PUBLICITATE: