WOPA si Xiaomi spun nu scuzelor in cea mai noua campanie OOH pentru Mi Electric Scooters
Vineri, 20 August 2021

 

Credit. Xiaomi 

Xiaomi este lider in privinta mobilitatii pe distante scurte cu peste 4 000 000 de unitati de Mi Electric Scooter livrate la nivel global si sustine responsabilitatea mersului pe trotinete si respectul reciproc fata de pietoni, soferi si biciclisti.

AdPlayers. info

WOPA si Xiaomi spun nu scuzelor in cea mai noua campanie OOH pentru Mi Electric Scooters.

,,Adevarul este ca transportul in comun e infernal, autobuzele sunt pline, astepti sa treaca cel putin trei metrouri ca sa te poti strecura si tu un pic” spun autorii campaniei. ,,Traficul dificil iti va strica programul si somnul dulce de la primele ore ale diminetii si tot e posibil sa nu ajungi la timp. Insa cand Xiaomi vine cu o alternativa pertinenta am putea sa ne bucuram sau sa fim ingrijorati ca scuzele clasice incep sa nu mai aiba parte de intelegere.”

Cu oarecare reticenta din partea echipei WOPA, care stia ca isi cam da foc la valiza, s-a nascut campania care le spune oamenilor ca scuzele legate de mobilitate in Bucuresti nu prea mai au valoare cand intarzii undeva. Comunicarea poate fi vazuta atat sub forma de OOH in Bucuresti, in perioada 2- 31 august 2021, dar si pe canalele Xiaomi din social media. 

“Problema e ca si eu foloseam scuzele astea frecvent si nu m-am prins ca ma autosabotez cand am aprobat campania. Acum toti prietenii mei realizeaza ca intarzii pentru ca asta sunt ca om.”, spune Dragos Ometita, Creative Director WOPA, usor surprins cand afla ca acesta e un citat pentru un comunicat de presa si nu o sesiune de terapie.


“Mi-a intarziat cainele, mi-a murit metroul, te-ai blocat intr-un ceas si nu ti-a sunat ambuteiajul, sau ce scuze mai baga hipsterul milenial de azi in drumul sau catre munca. Am gasit aici un insight interesant si am decis sa-l speculam pentru ca ce este o campanie buna daca nu un ping-pong emotional intre nevoi si solutii?”, spun Dragos Barda, Copywriter si Traian Munteanu, Art Director la WOPA, cumva stiind ca acum trebuie sa ajunga la timp la birou.

“In brief trebuia sa abordam o problema serioasa pe care trotinetele electrice ar trebui sa o rezolve – ajungi rapid la destinatie, eviti aglomeratia din trafic si nu mai depinzi de orarul neregulat al transportului in comun. Stim cat de frustrante pot fi lucrurile mentionate, si ce-am zis noi? Aici ar putea fi o portita de intrare si am inceput sa construim sub acest gand. Un gand, o idee si o campanie care a iesit fara scuze.”, ne-a povestit Vlad Lipovanu, Account Director WOPA.

Xiaomi este lider in privinta mobilitatii pe distante scurte cu peste 4 000 000 de unitati de Mi Electric Scooter livrate la nivel global si sustine responsabilitatea mersului pe trotinete si respectul reciproc fata de pietoni, soferi si biciclisti.

,,Gama Mi Electric Scooters de la Xiaomi are mai multe modele de trotinete electrice, ceea ce face mai usoara gasirea variantei care sa se potriveasca preferintelor in ceea ce priveste autonomia, viteza si greutatea. In plus, caracteristici precum rabatarea intr-o singura miscare si anvelopele rezistente ofera flexibilitate pentru a incepe si a termina calatoria acolo unde aveti nevoie. Deci chiar putem spune ca am eliminat scuzele.” conchide producatorul.


Echipa campaniei Xiaomi

Din partea Xiaomi Romania:

Gina Gavriliu - Marketing Manager, Xiaomi Romania

Adrian Stefanescu - Social Media Manager, Xiaomi Romania

Gabriel Fartat - GTM Manager, produse non-smartphone, Xiaomi Romania

 

 

Din partea WOPA:

 

Dragos Barda - Copywriter

Traian Munteanu - Art Director

Dragos Ometita - Director de creatie

Delia Sofronia - Content Manager

Vlad Lipovanu - Account Director

Autorii campaniei

Wopa.

Fondata in anul 2011 WOPA, este o agentie independenta de advertising full-service care ofera servicii de ATL, BTL, Digital, Social Media, Branding si Productie pentru clienti din industrii cheie - FMCG, beauty, white goods, food & beverages, services si pharma.

Din portofoliul agentiei fac parte companii romanesti si internationale: Agricola, Stella Artois, Corona, Alka, Vincon, Alexandrion Group, Medicover, Lidl Discount, Sensiblu, Novo Park, Universitatea Romano - Americana, Avon Cosmetics, Daikin, Syngenta Agro, L`Oreal si multi altii.

Xiaomi.

Xiaomi Corporation a fost fondata in aprilie 2010 si listata pe tabloul principal al Bursei de valori din Hong Kong la 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de internet, telefoane inteligente si hardware inteligent, conectate printr-o platforma IoT. Punand accent deopotriva pe inovatie si calitate, Xiaomi este preocupata constant ca utilizatorii sai sa se bucure de o experienta de inalta calitate si totodata pune accent pe eficienta operationala.

Compania construieste fara incetare produse uimitoare, cu preturi juste, pentru a le permite tuturor oamenilor sa se bucure de o viata mai buna prin intermediul unei tehnologii inovatoare. Incepand cu trimestrul al doilea 2021, Xiaomi este al doilea cel mai mare brand de telefoane inteligente la nivel mondial. Compania a creat cea mai mare platforma AIoT (AI+IoT) pentru utilizatorii sai, cu 351.1 milioane de dispozitive inteligente conectate la aceasta platforma, in afara de telefoane si laptopuri. Produsele Xiaomi sunt prezente in peste 100 de piete din intreaga lume.

In august 2021, compania a fost listata pentru a treia oara in topul Fortune Global 500, urcand pe pozitia 338, ceea ce reprezinta un avans de 84 de locuri. Xiaomi face parte din Hang Seng Index, Hang Seng China Enterprises Index, Hang Seng TECH Index si Hang Seng China 50 Index.

Mai multe detalii despre Xiaomi, pe: http://blog.mi.com/en/

Mai mult in Campanii

PUBLICITATE: