Vodafone continua sa rasplateasca utilizatorii, indiferent de reteaua mobila, cu inca doua Audi Q3, telefoane Samsung si alte milioane de premii
Joi, 18 Iulie 2019

Credit: Vodafone

Clientii Vodafone au sansa sa castige doua Audi Q3, 50 de excursii pentru doua persoane, 100 de Samsung Galaxy S10 Plus si 1000 de kit-uri de vara Eau Thermale Avène

AdPlayers. Info

Vodafone Romania continua campania in cadrul aplicatiei My Vodafone cu o noua runda cu milioane de premii pentru utilizatori, indiferent de reteaua mobila pe care o utilizeaza, anunta reprezentantii de comunicare.

Clientii Vodafone au sansa sa castige doua Audi Q3, 50 de excursii pentru doua persoane in Egipt, Grecia, Spania, Tunisia sau Turcia, 100 de Samsung Galaxy S10 Plus si 1000 de kit-uri de vara Eau Thermale Avène.

Pe langa cele patru mari categorii de premii, utilizatorii din alte retele mobile si clientii Vodafone au posibilitatea de a castiga numeroase premii instant, precum vouchere, reduceri, bonusuri de voce si de date si multe altele.

Utilizatorii Vodafone, dar si cei din alte retele mobile, pot alege sa joace individual sau sa formeze un grup. Ca si in cazul editiei precedente, utilizatorii colecteaza carduri digitale pe care le pot schimba cu alti jucatori pentru a completa colectiile alocate fiecarui premiu special. Aceasta noua runda a campaniei vine cu o noutate: utilizatorii pot sa isi creeze si sa isi personalizeze propriul avatar in functie de personalitate si preferinte.

De asemenea, acestia pot sa schimbe grila jocului, astfel incat cartonasele sa exprime mai mult despre fiecare caracter. In functie de numarul de cartonase colectionate in decursul a sapte zile, jucatorii pot evolua de la gradul de Amator, la cele de Colectionar si Master.

Utilizatorii de servicii preplatite Vodafone primesc o cutie virtuala (Mystery Box) cu cartonase de colectie la fiecare reincarcare a contului, iar abonatii primesc astfel de cartonase la fiecare emitere a facturii lunare. Toti clientii companiei, precum si utilizatorii din alte retele primesc cartonase virtuale pentru accesarea zilnica a aplicatiei My Vodafone.

Noua campanie este promovata sub sloganul „Castigi cu puterea grupului” si se desfasoara intre 15 iulie si 30 septembrie 2019. Conceptul creativ ii include pe Antonia si pe Bromania ca personaje principale si prezinta fascinanta lume a jocului intre prieteni. Mai multe detalii despre mecanismul jocului si despre premii sunt disponibile pe www.vodafone.ro/mysterybox.

Mai mult 


PUBLICITATE: