Victor Dobre: "O procedura de verificare a cifrelor impotriva cosmetizarilor "involuntare""
Joi, 06 Aprilie 2006

Victor Dobre: O procedura de verificare a cifrelor impotriva cosmetizarilor involuntare(AdPlayers.ro ) Victor Dobre (foto), Managing Director, Scala JWT despre EFFIE Awards Romania:

AdPlayers: Cum apreciati nivelul campaniilor si participarea campaniilor / agentiilor la EFFIE 2006 ?

Victor Dobre: Atata timp cat nu stiu si rezultatele fiecarei campanii in parte, imi este greu sa judec nivelul lor din punct de vedere al eficientei. Asta a facut, cred, juriul.

Peste tot am vazut campanii bune si campanii ce ar putea deveni bune. Ceea ce e important e ca interesul pentru Effie creste si ca piata (agentii si clientii) inteleg din ce in ce mai bine necesitatea existentei datelor de piata si a monitorizarilor.

AdPlayers: Care credeti ca au fost partile pozitive ale editiei din acest an fata de cele precedente?

Victor Dobre: Numarul de lucrari inscrise. Faptul ca agentiile locale nu se sfiesc sa se inscrie si - chiar sa castige. In secundar, existenta Effie in sine a mai atentionat niste agentii si niste clienti ca pentru orice comunicare de succes e nevoie de strategie.

AdPlayers: Ce noutati ati vrea sa vedeti la EFFIE 2007?

Victor Dobre: O procedura de inscriere mai simpla (dar fara a pierde din obiectivitate).  O procedura de verificare a cifrelor impotriva cosmetizarilor "involuntare" (sigur ca fiecare isi prezinta "cazul" intr-o lumina cat mai buna, dar pentru toate exista o limita de decenta). Prezentarea rezultatelor - cel putin pentru campaniile castigatoare.

Aprecierile lui Victor Dobre, Managing Director, Scala JWT fac parte dintr-o serie de intrebari si raspunsuri initiate de AdPlayers si AdPlayers.ro privind EFFIE Awards Romania. Acestea reprezinta puncte de vedere  legate de  festivalul eficientei campaniilor de comunicare din Romania apartinand unora dintre cei mai importanti jucatori in publicitate de pe piata romaneasca.

Raspunsurile sunt publicate integral de AdPlayers.ro, pe masura receptionarii de la cei mai importanti jucatori ai editiei din acest an. Raspunsurile vor mai contribui la realizarea unei analize ulterioare in AdPlayers, editia tiparita.

(Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro )


PUBLICITATE: