Vel Pitar calda, de la Media Direction
Vineri, 20 Octombrie 2006

(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Media Direction a fost desemnata agentia ce se va ocupa cu derularea activitatilor de media ale companiei Vel Pitar pentru urmatoarea perioada. Potrivit oficialilor companiei de media, licitatia a avut loc în luna septembrie, fiind prezente agentii ca Initiative Media, Starcom, Tempo, Grey sau Odyssey.

Vel Pitar calda, de la Media Direction“Am ales sa mergem alaturi de Media Direction pentru ca ne-au demonstrat abilitatile lor de a gestiona si de a implini nevoile noastre de vizibilitate într-un mediu destul de dificil”, spune Razvan Mircea, Director National de Marketing în cadrul Vel Pitar.

Asa cum precizeaza agentia, serviciile Media Direction vor include planificare strategica de campanii si achizitie de spatiu media, monitorizare si cercetare.

“In conditiile în care Vel Pitar îsi dezvolta portofoliul de produse premium - prin lansarea gamei de rulade si minirulade Roll4ever si Alma Dolce, si printr-un produs inovativ, baghetele French Rolls precoapte, parteneriatul cu o agentie media era mai mult decat o necesitate”, motiveaza oficialul Vel Pitar alegerea unei agentii de media.

Campania de publicitate pentru Roll4ever este semnata de Grey Worldwide România si este în derulare.

Responsabilii contului spun ca echipa care va coordona activitatea de media este alcatuita din Razvan Mircea, Director National de marketing în cadrul Vel Pitar si din partea Media Direction: Catalin Gaitanaru – Account Coordinator si Ramona Moise – Media Planner.

Initial anuntata, conform sursei citate, agentia Zenith Media nu a fost invitata si nu s-a prezentat la licitatie.

AdPlayersFile Media Direction

Oferind servicii de planificare strategica, cercetare si achizitie de spatiu publicitar, Media Direction este o companie de media full service care a luat fiinta în anul 2001 ca parte a grupului BBDO România.

Printre clientii Media Direction se numara Allianz, Banca Romaneasca, Dacia Automobile, Dr. Oetker Romania, Holcim, Masterfoods, Pepsi Co., Quadrant Amroq Beverages, Renault-Nissan Romania, Scandia, Supreme Chocolat, Walmark sau Wrigley.

Cu o cifra de afaceri de peste 25 milioane de EURO în 2005, oficialii companiei de media spun ca Media Direction a fost clasata pe primul loc într-un top al agentiilor de media aparut în revista Capital, pe baza cifrelor si informatiilor de la Ministerul Finantelor, publicate de curând de saptamânalul economic din grupul Ringier.


PUBLICITATE: