Trei finalisti pentru 2 Mil. EUR si brandul turistic al Romaniei
Marti, 30 Iunie 2009
 ( AdPlayers.ro, Iulian Toma )

Trei grupuri de companii, din cele treisprezece inscrise initial in competitie, s-au calificat in ultima etapa de selectie pentru atribuirea contractului de realizare a brandului de turism al Romaniei, potrivit unei comunicari remise de Ministerul Turismului.

In finala pentru brandul turistic al Romaniei au ramas asocierea TBWA Bucuresti –GFK Romania, asocierea Saffron Brand Consultants SA – Brandient Consult – Acacia Avenue Limited si asocierea THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion  – Taylor Nelson Sofres.

"Castigatoare va fi desemnata oferta cu pretul cel mai mic"

Din cei treisprezece ofertanti inscrisi initial in competitie, unul a fost descalificat deoarece nu a prezentat toate documentele solicitate prin caietul de sarcini. Alti patru candidati nu au putut face dovada indeplinirii obligatiilor stabilite in documentatia de atribuire, referitoare la existenta in portofoliul companiilor a unui proiect similar (de brand national sau de turism national).

A urmat evaluarea tehnico - profesionala a echipelor de realizare a proiectului, in conformitate cu metodologia descrisa in caietul de sarcini, trei din cele opt companii evaluate intrunind, conform datelor declarate, peste 70 de puncte, calificandu-se astfel in a doua etapa a selectiei pentru atribuirea contractului de realizare a brandului de turism al Romaniei. In aceasta etapa, castigatoare va fi desemnata oferta cu pretul cel mai mic. 

Pentru realizarea brandului de turism al Romaniei, Ministerul Turismului va contracta un pachet de servicii constand in elaborarea de studii pentru stabilirea imaginii curente a tarii pe pietele sursa de turism; determinarea avantajelor competitive ale Romaniei comparativ cu alte destinatii; identificarea celei mai bune pozitionari a Romaniei ca destinatie turistica; conceptualizare, creatie si design; linii directoare pentru implementare si pentru strategia de comunicare.

2 Mil. EUR, buget maxim

Suma maxima alocata prezentului proiect este de 2 milioane de Euro, bani alocati Romaniei in acest scop de catre Uniunea Europeana, prin Programul Operational Regional – Domeniul Major de Interventie „Promovarea potentialului turistic si crearea infrastructurii, in scopul cresterii atractivitatii Romaniei ca destinatie turistica”.


PUBLICITATE: