Toni Delaco se face si nasul branzeturilor topite
Luni, 09 Februarie 2009
(AdPlayers.ro, Irina Toma )

Delaco lanseaza campanie de comunicare pentru promovarea branzei topite Delaco, anunta responsabilii de comunicare de la Millenium Communications, intr-o informare trimisa AdPlayers.

Campania de comunicare este semnata de agentia CAP, cea care a realizat campania de promovare, agentia de publicitate aflandu-se in slujba lui Toni Delaco inca de la primele sale aparitii in public. Cu o versiune de 20 de secunde, spotul publicitar va fi difuzat pe canalele TV de mare audienta, se mai arata in comunicarea Delaco.

Potrivit sursei, spotul publicitar care il are in centrul atentiei pe Toni Delaco - nasul branzeturilor, va inca inceput sa ruleze pe principalele posturi de televiziune din 6 februarie. Misiunea lui Toni este de aceasta data promovarea combinatiilor delicioase de branza topita Delaco cu cascaval, emmentaler, sunca sau smantana care se gasesc deja in galantare. 

Dupa cum afirma Romulus Dumitru, Marketing Manager Delaco, campania de publicitate aduce in atentia consumatorilor noua gama de branza topita Delaco, segment neexplorat pana in acest moment de catre producator, „Nasul branzeturilor” - Toni Delaco, intrand inclusiv pe felii pentru sandvisuri si triunghiuri tartinabile.

 


PUBLICITATE: