The Group a preluat agentia New Media
Marti, 27 Februarie 2007

The Group a preluat agentia New Media

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

The Group a preluat agentia interactiva New Media, care a devenit astfel, parte din The Group. Noii parteneri ai New Media Agency sunt Alin Zainescu si Ciprian Stavar - cei doi managing partners ai agentiei interactive, alaturi de fondatorii grupului de marketing si comunicare The Group.

Potrivit responsabililor de comunicare, valoarea tranzactiei prin care the group a preluat agentia New Media ramne confidentiala. Preluarea, mai spun ei, subliniaza strategia The Group de extindere catre toate disciplinele comunicarii si orientarea catre solutii complexe, integrate pentru clienti.

Motivatia noastra de a vinde jumatate din actiuni si a ne integra n The Group are de-a face cu forta si profesionalismul grupului, a mai spus  Alin Zainescu (foto), Managing Partner si fondator New Media Agency, putem creste mai repede si mai consistent mpreuna.

Ne-am adaugat competente indispensabile evolutiei n comunicare a declarat Zoltan Szigeti, Presedinte al The Group. Ne-am adaugat valoare profesionala si un portofoliu important prin aceasta achizitie mai completeaza Mihaela Nicola CEO  al The Group.

Zoltan Szigeti spune ca strategia the group este aceea de a evolua permanent n pas cu nevoile de comunicare ale clientilor, si chiar de a fi cu un pas nainte, mai precizeaza Mihaela Nicola.

The Group a preluat agentia New MediaAvem experienta de peste cinci ani n a colabora cu managementul the group. mpartasim aceeasi filosofie de lucru si avem o viziune comuna asupra modului de a evolua profesional, a precizat Ciprian Stavar Managing Partner la New Media.

New Media a fost fondata n anul 2002 de catre Alin Zainescu, ca apoi n octombrie 2006 sa-l includa ca Managing Partner pe Ciprian Stavar. n portofoliul de clienti New Media se gasesc nume precum Adobe, Business Objects, Hill International, Galileo, Red Hat, IBM, Macromedia, Romsym Data, SPSS, Symantec, Telelogic.

AdPlayersFile The Group

(sursa: The Group)

The Group a fost fondat n februarie 2005 de catre Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola. n prezent grupul local de marketing si comunicare include agentii de creatie, media, relatii publice, productie, cercetare, marketing direct si comunicare interactiva.

Ciprian STAVAR, 35 de ani

S-a lansat n industria publicitatii online n 1999 ca director pentru Romnia la RomaniaByNET.com (parte a WorldByNET Inc. Houston, TX), unul dintre primii advertiseri si totodata publisheri online din Romnia, fost top10 n trafic.ro n 2000. A nchis filiala din Romnia n 2001 n urma crash-ului dotcom care a afectat compania mama din USA. Pentru americani ncepusera prea trziu, pentru Romnia era nca mult prea devreme.

Experienta acumulata lucrnd cu adservere ca Doubleclick si RealMedia i-a permis n 2001, ca project manager, sa dezvolte n cadrul Softure.com (preluata n 2005 de catre Netbridge Investments) prima versiune a lui AdClick, ad server utilizat n prezent de retele de site-uri cum ar fi Netbridge/Boom si de publisheri (Vodanet, iMedia).

Ca Digital Investment Manager la Mindshare Media/Ogilvy Grup (2002-2004) a putut interactiona cu toate departamentele unei agentii pentru a asigura o ct mai buna integrare a Internetului n campaniile de comunicare ale clientilor.

Pna n august 2006 a fost Marketing & Communication Director pentru Vodanet Media, pornind apoi ca si consultant pe zona de interactive si new media, alaturndu-se n scurt timp managementului New Media Agency.

Speaker la majoritatea evenimentelor de marketing interactiv, membru al juriului Intenetics 2003-2005. Din 2006 este vicepresedinte IAB Romnia.

Alin ZAINESCU, 33 de ani

Cu o experienta de peste 10 ani n comunicare si relatii publice, Alin a lucrat n mass media (Meridian, Baricada  si Radio Romnia), comunicare politica (Uniunea Fortelor de Dreapta si Alianta pentru Romnia), publicitate (Ogilvy & Mather), educatie (Facultatea de Comunicare si Relatii Publice SNSPA).

n perioada 1999 2004 a fost implicat n proiecte educationale si de comunicare la SNSPA: secretar general de redactie Revista Romna de Comunicare si Relatii Publice, director executiv editura comunicare.ro, director executiv Universitatea Viruala de Afaceri. A sustinut primul curs de marketing si comunicare online la SNSPA n perioada 2001 2004.

Fondator New Media Agency din anul 2002. n acelasi an initiaza proiectul pentru publicare, distributie si monitorizare ComunicatedePresa.ro, utilizat n prezent de peste 15.000 de companii si mai bine de 1.000 de jurnalisti.

Compania s-a implicat si n zona de organizare de evenimente pentru clienti (Adobe, Business Objects, Hill Intl, Galileo, Red Hat, IBM, Macromedia, Romsym Data, SPSS, Symantec, Telelogic) ct si n promovarea de evenimente proprii: Linux Open Alternative Days, Marketing360.

Serviciile New Media Agency:

1. Marketing Interactiv_

1.1. Strategia de marketing_

1.2. Creatie de publicitate interactiva_

1.3. Planificare si achizitie media_

1.4. Marketingul cu motoare de cautare_

1.5. Marketing prin e-mail_

1.6. Campanii virale si promovare_

1.7. Analiza si optimizare_

2. Dezvoltare web_

2.1. Planificare strategica_

2.2. Analiza si cercetarea clientului_

2.3. Arhitectura informatiei_

2.4. Design si dezvoltare Web

2.5. Solutii de administrare de continut si tehnologie_

2.6. Intraneturi si portaluri_


PUBLICITATE: