Telekom Romania atrage atentia asupra fraudelor din mediul online, sub diverse programe de recompensare a clientilor
Miercuri, 23 Decembrie 2020

Fraudele sunt ascunse sub diverse programe de recompensare a clientilor, in care acestia sunt invitati sa furnizeze informatii personale sau date de identificare, precum nume, prenume, CNP, adresa locuintei, parole, cod abonat, informatii privind carduri bancare ( numar card, cod CVC, PIN ) etc.

AdPlayers. info

Telekom Romania atrage atentia ca, frecvent, in mediul online, se desfasoara campanii de frauda prin care utilizatorii sunt informati ca pot castiga premii, constand in telefoane de ultima generatie, de la partenerii Telekom sau de la alte companii renumite din Romania, in schimbul completarii unui chestionar online.

Potrivit companiei, fraudele pot avea loc prin mesaje scrise, apeluri telefonice, e-mail sau alte site-uri care imita Telekom Romania, cu intentia de a induce in eroare. De cele mai multe ori, acestea sunt ascunse sub diverse programe de recompensare a clientilor, in care acestia sunt invitati sa furnizeze informatii personale sau date de identificare, precum nume, prenume, CNP, adresa locuintei, parole, cod abonat, informatii privind carduri bancare (numar card, cod CVC, PIN) etc.

Telekom Romania nu organizeaza astfel de campanii si atentioneaza clientii sa nu dea curs mesajelor prin care sunt rugati sa apeleze numere de telefon sau sa acceseze link-uri indicate pentru revendicarea premiilor, fara a verifica autenticitatea campaniilor sau concursurilor online, prin mesageria privata Facebook Telekom Romania sau la numarul de telefon 1234.

Toate campaniile cu premii organizate de Telekom se desfasoara doar pe paginile oficiale de comunicare ale companiei si nu sunt conditionate de efectuarea de plati sau de comunicarea de informatii personale.

Mai mult in Responsabilitate Sociala


PUBLICITATE: