Câștigătorii premiilor speciale HELL s-au întâlnit cu celebrul actor și cântăreț italian, Michele Morrone, ambasadorul marcii
  Evenimentul a avut loc intr-o locație pitorească de pe malul Lacului Maggiore. La inițiativa brandului, invitații au explorat uluitoarea Isola Bella, unul dintre cele mai romantice și emblematice repere turistice ale Italiei. 

Criză profundă de încredere socială: 3 din 4 romani cred că cei care reușesc în România nu sunt neapărat cei mai capabili, ci cei care au relații și conexiuni
  Remus Stefureac, Director, INSCOP Research: ,,Percepția dominantă asupra meritocrației este profund erodată, peste 74% dintre respondenți considerand că succesul in Romania este determinat mai degrabă de relații și conexiuni decat de competențe reale.”

HELL NEW GEN, noua generație de băuturi funcționale de la HELL, disponibile în patru variante de arome răcoritoare
  Noile băuturi funcționale, disponibile in variantele  Classic, Black Cherry, Green Apple și Pink Guava, vor ajunge pe rafturile magazinelor in luna iulie 2025. 

44% dintre români preferă să planifice vacanțele pe cont propriu, rezervând direct transportul și cazarea
  Principalii factori care influențează alegerea modului de organizare a unei vacanțe sunt bugetul disponibil (72%), destinația și durata vacanței (51%) și nivelul de confort dorit (44%).
Dyson promite coafuri revoluționare cu noul Airwrap Co-anda 2x, dotat cu un motor pentru îngrijirea părului de 9 ori mai rapid decât unul de Formula 1
  „Dyson a dezvoltat un nou motor pentru Airwrap2x™, care atinge 150.000 rotații pe minut, oferind o presiune de aer dublă, uscare mai rapidă și mai puține daune provocate de căldură. Presiunea ridicată permite obținerea unor bucle mai rezistente sau a unui păr mai drept.” spune James Dyson, fondator și inginer-șef.
3 din 4 români sunt de părere că situația economică a României s-a înrăutățit comparativ cu acum un an.
Remus Ștefureac – director INSCOP Research:,,Grupurile socio-demografice cu venituri mai reduse sau din mediul rural sunt semnificativ mai pesimiste, semnaland o adancire a inegalităților și o percepție că beneficiile creșterii economice nu sunt distribuite echitabil in societatea romanească”.  
 
PUBLICITATE:
1 2 3 4 5 »