Simona Halep a convins Dedeman sa faca un teren de tenis pentru fiecare nou magazin
Joi, 24 Iulie 2014
 adplayers. info

Simona Halep a convins Dedeman sa faca un teren de tenis pentru fiecare magazin. Anuntul a fost facut in cadrul unei conferinte de  presa organizate de Dedeman si grupul de markering si comunicare McCann Worldgroup condus de Bogdan Enoiu.

Liderul pietei locale pe piata de bricolaj a anuntat lansarea oficiala a parteneriatul cu cea mai buna jucatoare profesionista de tenis din Romania pornind de la sloganul Dedeman performanta 100% romaneasca. Simona Halep, numarul 3 mondial in clasamentul WTA, a devenit un simbol pentru romani, datorita performantelor sale unice in istoria tenisului feminin din Romania.Parte a acestei colaborari, pentru fiecare magazin nou deschis, Dedeman va inaugura si un teren de tenis. 

”Desi venim din domenii total diferite, sunt multe lucruri prin care ne asemanam, iar aici ma refer la ambitie, la pasiunea pe care o punem in tot ceea ce facem si la dorinta de a ne depasi de fiecare data limitele. Noi credem ca nici un vis nu este de neimplinit daca te dedici trup si suflet, iar Simona ne dovedeste asta prin fiecare meci disputat.” – Dragos Paval, Presedinte Dedeman.

”De fiecare data cand joc, ii simt pe romani alaturi de mine, acelasi lucru il simt si acum.  Intotdeauna ne dorim sa facem echipa cu cei mai buni, iar de astazi ma bucur ca fac echipa cu Dedeman, numarul unu in domeniul lor. Sunt incantata sa colaborez cu romani ambitiosi si pasionati de ceea ce fac.” – Simona Halep, numarul 3 mondial in clasamentul WTA.

Cu peste 6.770 de angajati, Dedeman numara in prezent 37 de magazine, doua centre logistice si un parc auto propriu. Cu magazine cuprinse intre 6.000 si 18.000 mp, reteaua de bricolaj are o suprafata total de vanzare de peste 380.000 de metri patrati. Dedeman are in portofoliu peste 45.000 de produse ce acopera 11 domenii de activitate.

 Mai mult in Conturi


PUBLICITATE: