Sef nou la Publicis Modem. Tinta: China.
Miercuri, 12 Ianuarie 2011

 (AdPlayers, Iulian Toma)

Thierry Vandewalle a fost numit Managing Director la Publicis Modem Asia-Pacific. Pe langa conducerea business-ului regional din reteaua digitala, Thierry Vandewalle se va axa si pe cresterea retelei digitale de pe piata chineza, in calitate de Managing Director al Publicis Modem China.

"Thierry are cea mai buna combinatie de IQ orientat catre digital si atitudine antreprenoriala; sunt foarte increzator cu simtul lui de leadership si sunt sigur ca va creste business-ul digital al  clientilor nostri din regiunea Asia Pacific si va dezvolta prezenta locala a Publicis Modem, in mod special in China”, a declarat Jean-Philippe Maheu, CEO Publicis Modem Worldwide la numirea noului oficial.

Dupa ce va petrece, initial, o perioada in biroul din Singapore, Vandewalle se va muta la Shanghai. 
Numirea sa vine ca urmare a unei serii de schimbari in management-ul Publicis Modem Worldwide si a unor achiziti, printre care cea a agentiei digitale Portfolio, lider in Coreea de Sud. Reteaua digitala din Asia Pacific a inregistrat in ultimele 12 luni o crestere substantiala, lucrand pentru brand-uri globale precum L'Oreal, PayPal, Virgin Mobile, LG, HP si Procter & Gamble si castigand conturi noi, printre care: Macau City of Dreams.

Fost CEO la Publicis Modem Franta, Thierry Vandewalle este licentiat in inginerie si are un master in acelasi domeniu la scoala de business HEC din Franta. Vandewalle a co-fondat, in anul 2000, agentia de marketing digital din Franta, Wcube, companie care a devenit unul dintre liderii digitali din Franta, lucrand pentru clienti precum: Dior, Carrefour, Louvre Museum sau Manpower.

Din 2007, Wcube a fost achizitionata de catre grupul Publicis, moment in care Thierry a ocupat pozitia de CEO al Publicis Modem Franta, asigurandu-i o crestere anuala de 50% intre 2007 si 2010 si titlul de "Agentia Digitala a Anului" in 2009.

“Numirea lui Thierry este cea mai recenta dovada a angajamentului nostru in regiune si a ambitiei noastre pentru o crestere puternica a business-ului. Expertiza sa este deosebit de complexa in ceea ce priveste clientii globali, printr-un leadership inteligent si prin aplicarea viziunii Publicis “Contagious Ideas that Change the Conversation”, spune Kevin Ramsey, Presendinte si CEO Asia Pacific.

Mai mult in Interactive


PUBLICITATE: