Ruxandra Stefan (OMD) 'Sansele noastre de a cāstiga (licitatia media Vodafone n.r.) au fost foarte mari'
Joi, 29 Martie 2007

 

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

“Chiar daca nu am fost desemnati castigatori am dovedit ca suntem un partener demn de luat in considerare si pe piata romaneasca”, a declarat, pentru AdPlayers, Ruxandra Stefan (foto) - Managing Director la OMD, referindu-se la licitatia de media Vodafone Romania, recent incheiata.

Agentia de media a participat la licitatia Vodafone in parteneriat cu Media Direction coordoneaza contul de media Vodafone pe cateva piete internationale.

“Sansele noastre de a castiga au fost foarte mari pentru ca am abordat proiectul cu maximum de profesionalism, intr-o maniera originala si nu in ultimul rand echipa OMD - MD (Media Direction n.r.) a functionat perfect”, este de parere Ruxandra Stefan.

Intrebata cum apreciaza desfasurarea licitatiei si intregul proces de selectie, executivul OMD a afirmat ca “La finalul unui proces de selectie extrem de complex si de dificil, Vodafone a ales sa-si continue colaborarea cu McCann atat pe creatie cat si pe media si, cu siguranta, McCann merita felicitari pentru prestatia din acest pitch”.

“Poate ca, intr-adevar existenta unei relatii solide construite in 10 ani de colaborare a fost un factor important in luarea deciziei finale”, completeaza si ea, unul din factorii care ar fi putut cantari greu in desemnarea castigatorului licitatiei de media pentru Vodafone.

Declaratia executivului OMD vine la scurt timp dupa ce Bogdan Enoiu -Managing Director, McCann Erickson motiva si el ieri, intr-o informare remisa presei, ca "atunci cand exista o relatie pe termen lung, oamenii ajung sa se cunoasca, isi inteleg mai bine asteptarile si actioneaza gandindu-se unul la celalalt”.

Ruxandra Stefan este convinsa ca intrecerea in licitatie a fost una foarte stransa iar decizia finala foarte greu de luat. “Cu certitudine competitia a fost foarte stransa, facand dificila decizia finala. Oricum, OMD - MD s-a dovedit a fi un partneriat puternic, care functioneaza perfect”, conchide sefa agentiei OMD.

Parti din cadrul  aceluiasi grup international de comunicare – Omnicom, functionand insa independent pe piata romaneasca, OMD Romania si Media Direction Romania si-au unit fortele incepand cu 1 ianuarie 2006, pentru a cumula pe piata romaneasca unul dintre cele mai mari volume de media pe piata autohtona.


PUBLICITATE: