Publicis Romania a castigat Campofrio
Joi, 27 Aprilie 2006

Publicis Romania a castigat Campofrio( AdPlayers.ro ) Publicis Romania a castigat pitch-ul organizat de Campofrio pentru produsele Sunca York si Sunca Praga. Oficialii agentiei conduse de Teddy Dumitrescu au declarat pentru AdPlayers ca rezultatul vine dupa dupa o licitatie care a avut loc in prima parte a lunii aprilie.

Aleasa dintre 13 propuneri

"Ideea propusa de Publicis a fost aleasa dintre 13 propuneri si s-a apropiat cel mai mult de obiectivele noastre de marketing”, a spus Alina Pene - Marketing Manager Campofrio.

Reprezentantii agentiei sunt de parere ca echipa Publicis i-a convins pe cei de la Campofrio cu o abordare amuzanta, fresh, care a stiut insa sa puncteze toate obiectivele care se regaseau in brief si sa-i ofere brand-ului o personalitate noua.

“Numeroasele ore petrecute la filmarea spotului ne-au adus impreuna pentru ca ne-am dorit sa iasa totul cat mai bine”, a mai sustinut Alina Pene de la Campofrio. “Rezultatul final va fi vizibil in curand si speram sa fie un spot apreciat de clientii si consumatorii nostri, alaturi de produsele Campofrio", precizeaza executivul de marketing al companiei.

Momentul Campofrio

"Vedeta" campaniei, precizeaza agentia, este spotul TV, denumit in-house "Momentul Campofrio". Acesta a fost regizat de Manfredo Letteo, care l-a avut in spate pe DOP-ul Stephano Bini, "amandoi cu multe mezeluri in portofoliu", sustin reprezenantii Publicis Romania. Agentia  a mai dezvoltat, de asemenea, o serie de POSM-uri in care personajul central este tot pustiul din spot.

Reprezentantii agentiei de publicitate spun ca filmarile in vederea realizarii spotului au durat o zi si o noapte in doua locatii: Corbeanca pentru poveste si studio pentru beauty-shot-uri. Creativii Publicis cred ca dupa 23 de ore de filmare, 30 de calupuri de sunca, un pusti foarte simpatic cu veleitati de actor, o echipa care a rezistat cu stoicism si un client foarte cooperant, rezultatul este un spot care ii va face pana si pe cei mai inveterati vegetarieni sa pofteasca la o felie de sunca de la Campofrio.

Din partea Campofrio au participat la realizarea campaniei Alina Pene-Marketing Manager si Ionut Tudor- Brand Manager.

Publicis Romania a trimis la masa campaniei o echipa formata din Alex Badila – Group Account Director, Ina Olaru – Acccount Manager, Dragos Olteanu – Creative Director, Silviu Nedelschi – Group Creative Director, Raluca Bararu – Art Director si Dan Frinculescu – Copywriter.

Potrivit agentiei, Publicis Romania este una dintre cele mai mari agentii de publicitate full-service din Romania si este afiliata la Publicis Worldwide din 1995. Agentia detine in portofoliu clienti precum: Renault, Averea, British Airways, Domeniile Tohani, Du Pont, Groupe Seb, Germanos, Garnier, HP, OMV, Podravka, SAB Miller, Ulker, Vel Pitar, Wienerberger, Whirlpool etc

(Irina Toma info@adplayers.ro )

.

Publicis Romania a castigat Campofrio

.

Campofrio / Publicis Romania - POSM


PUBLICITATE: