Pro Vot in preziua alegerilor prezidentiale de McCann Erickson si Sapte Seri
Marti, 18 Noiembrie 2014
 
adplayers. Iulian Toma

Agentia de publicitate McCann Erickson si revista de timp liber Sapte Seri au lansat sambata seara, in preziua alegerilor, Campania Pro Vot pentru tinerii din Bucuresti „Party DeVotat”- o campanie Pro Vot pentru tinerii din Bucuresti cu scopul de a-i motiva sa mearga la vot, chiar si dupa o noapte petrecuta in club.

Tinta comunicarii a fost eliminarea macar a unuia dintre motivele de neprezentare la vot a tinerilor: sambata seara tinerii ies in oras, stau pana tarziu si, in aceste conditii, e mai greu sa te mobilizezi pentru vot duminica.

Campania a avut ca scop sa le reaminteasca tinerilor de vot. In cadrul campaniei, mai multe cluburi din capitala si-au schimbat stampilele de la intrarea in club cu stampila „VOTAT”. Astfel, chiar daca au petrecut o noapte lunga in club, campania si-a propus ca, prin stampila de pe mana, sa le aduca aminte de responsabilitatea de a vota, imediat ce se trezesc, sau pe tot parcursul zilei.

Printre cluburile care au participat la campanie se numara: Club Control, E3 by Entourage, Expirat, Halele Carol sau Colectiv, cluburi unde in fiecare sambata vin peste 3.000 de tineri.

Mai mult in Conturi


PUBLICITATE: