Premii de 3.500 euro si 486 de inscrieri in concurs de design pentru Mega Image.
Luni, 06 Iulie 2015
 adplayers. Iulian Toma

Mega Image si-a luat design romanesc. Design-ul colectiei de sacose de cumparaturi Mega Chic pentru lantul de magazine a fost adjudecat dupa o competitie cu 486 de inscrieri si premii in valoare de 3.500 de euro, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare ai intrecerii.

Noile sacose Mega Chic sunt disponibile in toate magazinele Mega Image si Shop & Go in urma unui concurs de creatie organizat de lantul de magazine. Premiile au mers la Alexandru Nimurad, Eduard Felegeanu si Iancu Grindean.

“Ne-a bucurat enorm sa vedem entuziasmul tinerilor talentati in aceasta initiativa, prin care si-au dovedit creativitatea pentru a-si pune amprenta pe un produs reprezentativ pentru noi in interactiunea cu consumatorii Mega Image. Multumim pe aceasta cale tuturor participantilor, au fost inscrise foarte multe idei care s-au incadrat foarte bine in temele propuse.” explica Adrian Nicolaescu, Director de Marketing Mega Image.

„Am fost placut impresionat sa vad un numar atat de mare de lucrari inscrise, dintre care destul de multe fiind deosebit de frumoase. Competitia Mega Chic a demonstrat ca exista un potential masiv de creativitate in randul tinerilor artisti si, mai ales, ca exista disponibilitate si interes pentru un astfel de proiect. Salut Megaintentia de a stimula si promova tinerii artisti romani, cred ca acest concurs trebuie perpetuat an de an si, de ce nu, prin alte teme frumoase si incitante pentru viitor,” sustine Cosmin Gogu, fotograf.

Lansat in toamna anului trecut, competitia a avut ca scop transformarea in premiera a sacoselor reutilizabile de cumparaturi intr-o colectie de accesorii de shopping. Invitatia a fost lansata catre toti artistii interesati sa contribuie la cele mai noi tendinte avand ca sursa de inspiratie orasul si cultura urbana.

Dintre creatii, juriul a selectat cate un castigator pentru fiecare dintre cele 3 categorii: Alexandru Nimurad pentru categoria Eco Attitude, Iancu Grindean (Yan Koo) pentru categoria Creatii romanesti (foto sus) si Eduard Felegeanu pentru categoria Cult Urban (foto dreapta).

Lucrarea castigatoare din categoria Creatii romanesti (foto sus), realizata de Yan Koo, este inspirata din ideea de interactiune, avand scopul de a crea curiozitate in ceea ce priveste continutul sacosei. El a folosit elemente traditionale pentru a fi in ton cu tema categoriei si pentru a da senzatia de lucrare handmade, incluzand culori vibrante care sa atraga atentia.

Cea de-a treia lucrare, realizata de catre Eduard pentru categoria Cult Urban infatiseaza diversitatea oamenilor din jur si a incercat sa surprinda micile detalii pe care fiecare dintre noi le arata lumii, fie ca este vorba de trasaturi fizice sau de imbracaminte.

Nimurad, castigator la categoria Eco Attitude, a infatisat un stol de prigorii (foto jos) care cuibaresc in malurile nisipoase din sudul tarii. Intreaga sa lucrare este inspirata din mediul acestora de viata care este puternic poluat, insa crengutele fara frunze reprezinta speranta ca vor inmuguri, odata cu venirea unor vremuri mai bune.

Mai mult in Design


PUBLICITATE: