Ponta l-a facut pe Santa Klaus Presedinte. Seful anticamerei comunismului si-a pierdut consumatorul
Luni, 17 Noiembrie 2014

sursa foto: Realitatea TV.

adplayers. Iulian Toma

Chiar si ultimul om de marketing de la in hipermarket cu cateva mii de cumparatori pe zi ar fi organizat mai bine alegerile. Un junior de marketing de la Carrefour, Cora, Dedeman, Bricostore sau Auchan ar fi stabilit numarul de sectii si cabine de vot din strainatate intr-o pauza de cafea.

Este un mister cum o intreaga echipa de campanie si un Guvern au lasat mii de romani sa nu poata vota si cozi de 1.000-2.000 de oameni pe fiecare sectie.  Daca mai luam si portia de bataie de la autoritatile straine pentru ingramadeala, echipa lui Victor Ponta sa zica merci ca victimele nu s-au urcat in primul autocar sa arunce cu rosii si sa numere cateva mii de oua in geamurile organizatorilor

In termeni "comerciali", iertata sa imi fie comparatia nevoilor omului cu un produs oarecare aflat la vanzare, lipsa grijii fata de drepturile "consumatorului" a adus cozile din turul I. Daca problemele ar fi fost rezolvate, poate ca acestea nu faceau posibile cozile triple din Turul II si nici valul de simpatie din tara, unde electoratul a adus mult mai multe voturi lui Iohannis.

Cine s-a temut de 150.000 de oameni nu a avut parte doar de cele aproape 400.000 de voturi din strainatate, ci si de un val de oameni care au miscat alte sute de mii de alegatori din tara. Romanii au vazut prin cozi intoarcerea in comunismul cu alimentele pe cartela si tacamuri de pui pentru care stateai o noapte in frig sau in ploaie inainte de 1989, aidoma alegatorilor de aseara. 

Ponta a avut dreptate cand a spus in ziua lansarii ca Dumnezeu asaza lucrurile mai bine decat oamenii. Asa a si facut. Cu un vicepremier "vrednic este" care in cursul zilei de azi a dat vina pe Dumnezeu pentru pierderea alegerilor si nu pe lipsa grijii de oameni a propriei echipe care au pus oamenii sa tremure 10 ore in frig, un lucru e clar: Ponta a pierdut alegerile de ... frica pierderii alegerilor. 

Frica echipei lui Victor Ponta de 150-200 mii de voturi in plus venite din afara granitelor Romaniei a dus la nepasarea si bataia de joc fata de alegatorii din strainatate. Acestea din urma i-au adus lui Iohannis aproape 1 Milion de voturi din tara si strainatate dar si fotoliul de Presedinte al Romaniei pentru viitorii 5 ani. Nu Iohannis este cel care a castigat alegerile. Echipa lui Ponta le-a pierdut!

Chiar daca electoratul s-a identificat confesional cu Ponta, alegatorul nu s-a lasat pacalit de vorbele  goale de crestin nepasator. Oamenii au pus stampila pentru oamenii care tremurau in frig nelasati sa se impotriveasca unui prim ministru iresponsabil de modul in care a vrut sa fie ales Presedinte. Poate ca domnul Ponta este credincios dupa mintea domniei sale, insa n-a convins alegatorii sa le fie conducator.

Biserica nu lasa oamenii in frig, ci dimpotriva. Ii pune la adapost. Dincolo de vorbele din campanie, in fapte primul ministru s-a dovedit nepasator cu proprii sai alegatori si a pierdut. A pierdut pentru ca a lasat oamenii sa tremure. A pierdut pentru ca intre cele doua tururi de scrutin nu a facut nimic sa isi indrepte nepasarea fata de "client". A pierdut pentru ca nu a socotit cat de importante sunt drepturile "consumatorului" de a-si alege produsul de Presedinte al Romaniei.

Petre Tutea spunea ca social-democratia este anticamera comunismului. Daca acceptam comparatia romanului nostru profund, atunci seful anticamerei comunismului si-a pierdut "consumatorul" pe viitorii 5 ani!

Mai mult in Conturi


PUBLICITATE: