Pitch si eveniment TLC de 100.000 EUR
Luni, 24 Ianuarie 2011

 (AdPlayers, Iulian Toma )

Evenimentul de lansare TLC, noul canal de televiziune pentru femei de la Discovery Networks, s-a facut cu un buget de aproximativ 100.000 EUR potrivit unor surse AdPlayers din piata de profil. Dezvoltat de un parteneriat intre grupul Millenium Communications si Luna Promotions, proiectul a fost castigat dupa un pitch incheiat in luna Decembrie la care, potrivit unor surse din piata, au mai participat agentiile Headvertising si Men In Black. Contul de PR este administrat de agentia de relatii publice Grayling.

Oficialii de comunicare Discovery Networks, proprietarii canalului, nu au comentat investitia in evenimentul de lansare organizat la sfarsitul saptamanii trecute, motivand confidentialitatea cifrelor. Conform unor surse apropiate grupului Millenium Communications, bugetul proiectului a fost sensibil sub 100.000 EUR, insa valoarea exacta a evenimentului nu a fost dezvaluita.

Contactat de catre AdPlayers, Andrei Bortun, presedintele grupului de comunicare Millenium, nu a dezvaluit bugetul cu care ar putea fi organizat unui astfel de proiect, dar a precizat ca intreaga organizare a fost rezultatul unei colaborari de succes Millenium Communications - Luna Promotions. Bortun a mai spus ca la eveniment au fost prezenti mai mult de 400 de invitati, si ca echipa pe care o conduce a lucrat pentru lansarea TLC atat in luna decembrie, cat si in vacanta.

In prezent, TLC este disponibil in pachetele de baza ale UPC si AKTA. Oficialii Discovery Romania au afirmat pentru AdPlayers ca se afla in discutii si cu alti operatori de cablu pentru distribuirea canalului.

Mai mult in Licitatii

 


PUBLICITATE: