Pitch real pentru branduri renumite din Romania. Start in CompetitIAA 8
Luni, 15 Octombrie 2018
 

Credit: IAA Young Professionals

“In CompetitIAA studentii au sansa de a lucra asemenea unei agentii pentru un client real, de a invata care sunt pasii de urmat pentru castigarea unui pitch si chiar de a-si vedea ideile implementate” spune Iulia Niculae-Cuciurean, Presedintele IAA Young Professionals Romania.

adplayers.info

IAA Young Professionals da startul inscrierilor la cea de-a VIII-a editie CompetitIAA. In cadrul proiectului, studentii pasionati de marketing si comunicare au sansa sa participe la o simulare de pitch pentru branduri renumite din Romania si sa castige premii valoroase, iar daca se fac remarcati de companiile partenere au sansa sa li se ofere un internship sau chiar un job.

“In CompetitIAA studentii au sansa de a lucra asemenea unei agentii pentru un client real, de a invata care sunt pasii de urmat pentru castigarea unui pitch si chiar de a-si vedea ideile implementate” spune Iulia Niculae-Cuciurean, Presedintele IAA Young Professionals Romania.

„In acest proces de invatare, noi le oferim cadrul pentru a se dezvolta, le facilitam accesul la mentori seniori din industrie si organizam workshop-uri dedicate lor, astfel incat sa obtina cat mai multe informatii utile si insight-uri. Ne bucuram ca acesta este al treilea an in care organizam CompetitIAA alaturi de colegii din Cluj-Napoca. Mult succes echipelor care se inscriu!”, a adaugat sefa IAA Young Professionals Romania.

Evenimentul se desfasoara concomitent in orasele Bucuresti si Cluj-Napoca si se adreseaza tuturor tinerilor care isi doresc sa vina cu solutii creative in intampinarea unei nevoi reale a companiilor. Pe durata desfasurarii competitiei, tinerii vor avea de oferit solutii creative pentru briefurile oferite de: BRD, Azuga Nepasteurizata, Sykes, Yardi, Eventador, Steelcase si Bombardier.

In cadrul proiectului CompetitIAA, studentii vor participa la ateliere creative si sesiuni de mentorat cu specialisti in domeniu si vor primi sprijin si indrumare pe tot parcursul programului.

Anul acesta, sub conceptul „The Festival of Ad Rookies!”, juniorii in advertising sunt asteptati sa-si aleaga echipa si sa participe la primul festival dedicat lor. In competitie se poate inscrie orice echipa de 3-5 studenti pasionati de marketing si comunicare. Baby red panda, baby meerkat, baby racoon, baby squirrel si baby panda vor fi mascote.

Studentii se pot inscrie in CompetitIAA pe www.competitiaa.ro pana pe 21 octombrie 2018. Cei care vor trece de etapa de preselectie, vor forma echipe de lucru de cate 3-5 persoane. Fiecarei echipe i se va aloca cate un mentor din partea IAA Young Professionals care se va asigura ca tinerii au toate informatiile si materialele necesare. Odata formate echipele, vor fi alocate briefurile si vor avea loc sesiunle de debriefing. Participantii vor avea timp sa rezolve briefurile timp de doua saptamani de la primirea acestora. Pe durata rezolvarii briefurilor si pregatirii prezentarilor IAA Young Professionals le pune la dispozitie studentilor o serie de traininguri, cu specialisti din industrie, menite sa ii pregateasca pentru sustinerea prezentarilor finale.

Dupa sustinerea ideilor creative si jurizarea propunerilor de catre partenerii proiectului, evenimentul se finalizeaza cu gala de premiere, iar cele mai bune echipe vor castiga premii in valoare de 3. 500 de euro.

IAA Young Professionals Romania este un program al International Advertising Association ce reuneste tineri profesionisti sau studenti in ultimii ani de studiu universitar, atrasi de pasiunea comuna pentru domeniul marketingului si al comunicarii. La nivel international, asociatia are peste 1000 de membri din 15 tari: Austria, SUA, Danemarca, Egipt, Olanda, Australia, Serbia, Elvetia, India, Italia, China, Turcia, Romania, UK si Bosnia Hertegovina.

Cele mai importante proiecte dezvoltate de IAA Young Professionals Romania sunt: CompetitIAA (concurs de marketing si comunicare), Serile YP (dezbateri si workshop-uri), GalerIAA (evenimente dedicate pasiunilor creative), Civic Vox (solutii de marketing pentru ONG-uri).

Recent, IAA Young Professionals Romania a castigat competitia gobala “IAA Chapter Inspire Award” pentru cel mai bun chapter YP din lume, iar doi membri IAA Young Professionals Romania au fost premiati la nivel global cu „IAA Young Leader Award 2018”.

Mai mult in Concurs


PUBLICITATE: