Pitch de marketing si comunicare cu termen de 2 zile
Luni, 21 Iunie 2010
 
(AdPlayers, Iulian Toma)

Cateva agentii de publicitate au primit de la o importanta companie de telecomunicatii din Romania o cerere de oferta pentru organizarea unui concurs de servicii de marketing, cu un termen limita de primire a ofertelor de, tineti bine de scaun, 2 zile. Potrivit unor surse AdPlayers apropiate procesului de selectie, pe invitatia unde erau inscrise cel putin 10 puncte in cererea de oferta, termenul limita de pregatire a licitatiei este de marti, 22 iunie,12:00. 

Aceleasi surse din piata au precizat ca niciun departament de marketing care isi doreste un raspuns bine pregatit nu lasa 2 zile pentru pregatirea unui proiect la care, un termen realist de predare poate fi  si 1-2 saptamani. Printre companiile invitate se pare ca au fost atat agentia de brand cat si alte companii care nu au in portofoliu clienti cu servicii de telecom.

AdPlayers a contactat deja operatorul de telefonie pentru detalii legate de concurs, in ideea in care ar putea oferi participantilor cel putin un termen limita de predare rezonabil. In urma unor verificari, pana la ora publicarii materialului nu a fost descoperit departamentul care a remis o astfel de invitatie la pitch. Revenim cu noutati dupa raspunsul oficial.


PUBLICITATE: