Pitch cu OMD, Brand Connection, MEC si Zenith. Buget de 1,5 - 2 Mil. eur Bricostore la Zenith Media
Vineri, 03 Februarie 2012

FOTO. Imagine din programul promotional Atacul Reducerilor,
Bricostore, Brasov.

 (adplayers, iulian Toma ) Pitch de media cu OMD, Brand Connection, MEC si Zenith. In urma licitatiei desfasurate la sfarsitul anului trecut, bugetul 1,5 - 2 Mil. eur Bricostore va fi administrat de Zenith Media.

“In urma prezentarilor si a strategiei propuse, in finala am mers cu Brand Connection si Zenith”, a declarat pentru adplayers Andreea Gheorghe, marketing manager Bricostore Romania.

“Bricostore isi doreste sa devina o prezenta mai puternica pe piata romaneasca, sa aiba o voce inconfundabila. Indeplinirea acestor obiective, presupune si o noua strategie de comunicare”, a motivat licitatia reprezentantul Bricostore. “Strategia propusa, in ton cu noua pozitionare pe care o vom avea in 2012, ne-a determinat sa alegem echipa Zenith, care va oferi servicii de strategie, planificare, consultanta si cumparare de media. Dorim sa multumim si echipei Brand Connection pentru creativitatea si implicarea de care au dat dovada in acest pitch.”

Avand in prezent o retea de 15 magazine in Bucuresti si in tara, Bricostore vine in intampinarea dorintelor clientilor sai cu produse, idei si servicii pentru renovarea, construirea si amenajarea casei si gradinii: cele mai noi tehnologii si materiale de constructii, o gama larga de articole sanitare, unelte si scule, feronerie, vopsele, produse electrice, produse din lemn, decoratiuni interioare, plante si mobilier de gradina.

Mai mult in Licitatii


PUBLICITATE: