Peugeot 407 sau Tuborg 2005 ?
Vineri, 24 Iunie 2005

( AdPlayers.ro ) Tuborg a dat drumul “pe strada” unei noi promotii de vara semnata de agentia de publicitate Prospero. “Este al patrulea an consecutiv in care echipa Prospero ne provoaca in numele Tuborg sa “traim din plin o vara fara limite” si al noualea an de cand aceste doua companii colaboreaza” spun reprezentantii agentiei.

Peugeot 407 sau Tuborg 2005 ?

Spotul TV este deja prezent pe 7 posturi de televizune, in formate de 40, 30 si 20 de secunde. Dupa cum sustin oficialii Prospero, “10 Peugeot 407 in cautarea unor stapani” vine cu o abordare noua si originala prin care isi doreste sa iasa din reteta clasica a unui spot de promotie si sa depaseasca tiparele conventionalului. “Aceasta abordare e inovativa atat la nivel de concept cat si la nivel de realizare. Totul, incepand de la tehnica de filmare pana la montaj si lumini, are un suflu nou si poate concura foarte usor cu spoturile occidentale” spun reprezentantii agentiei.

Peugeot 407 sau Tuborg 2005 ?

In spotul TV, “timp de cateva secunde, spectatorul are impresia ca este vorba de o reclama clasica la un automobil” mai spun ei. In spot apare in prima parte un Peugeot 407. “La jumatatea spotului realizam ca, de fapt, masina este marele premiu al unei promotii de bere! Cautarea ia sfarsit in momentul in care ajunge in dreptul unei terase unde stau consumatori de bere Tuborg” conchid reprezentantii Prospero.

 “Am vrut sa facem un spot mai neobisnuit, in care premiul este acela care isi cauta castigatorul si nu invers” Oana Iancu, Copywriter. “ Pe strazile Bucurestiului, o masina superba si inteligenta isi cauta castigatorul. Cadrele atent alese ajutate de o lumina potrivita si unghiurile de filmare deosebite, sporesc suspansul povestii. Deplasandu-se cu miscari de felina, masina e ca o femeie sigura de puterea ei de seductie, suficient de puternica pentru a-si alege singura partenerul – consumatorul de bere Tuborg”.

In ideea de a integra noul spot in cadrul platformei mai ample de comunicare a marcii Tuborg (platforma initiata la inceputul anului trecut), muzica noului spot este aceeasi cu cea folosita in campania “Legile Tuborg”, “Walking on the Sun” a lui Smash Mouth.

Promotia “Traieste din plin o vara fara limite” are un mecanism cu 2 etape. Prima etapa cu castigul pe loc (instant) al oricarui premiu: dezlipesti eticheta de fata de pe sticla de 0,5l returnabila participanta la promotie, razuiesti eticheta cand este uscata si daca ai gasit unul dintre simbolurile premiilor – Peugeot 407, DVD Player sau 6 doze Tuborg 0,5l - castigi pe loc premiul respectiv.

In a doua etapa, pe etichetele necastigatoare se gaseste un cod numeric, orice participant la promotie putandu-se inscrie la un numar de telefon pentru tragerea la sorti la care se vor extrage restul premiilor nerevendicate la castigul instant.

Filmarea spotului a avut loc in Bucuresti, in zona centrala a orasului (10 locatii), pe parcursul a 16 ore de filmare. Printre cei care “au dat drumul pe strada” premiilor Tuborg s-au numarat  Olli Boehm – regizor (Germania), Catalin Ignat - Director Marketing Tuborg si Razvan Mircea  - Brand Manager. De la Prospero s-au prezentat “la o bere” Alexandru Calinescu – General Manager, Dan Postolachi - Account Director, Cristina Cenuse - Account Manager si Oana Iancu – Copywriter.

Tragerea la sorti a promotiei va avea loc pe 28 septembrie 2005 in emisiunea Cronica Carcotasilor de la PrimaTV. (Iulian Toma)


PUBLICITATE: