Packaging Linco, de Brandient, campanie de lansare – Cap
Luni, 06 Octombrie 2008


(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

Brandient a redesenat logo-ul si ambalajul Linco pentru Orkla Foods, se rata intr-o informare trimsia AdPlayers. Potrivit comunicarii, producatorul a dorit o improspatare a ambalajului si o diferentiere a brandului printr-o imagine mai calda odata cu lansarea noului sortiment de margarina Linco “cu unt proaspat”.

 

Autorii proiectului spun ca logoul a fost re-desenat si simplificat pentru a fi facut mai vizibil si mai usor de recunoscut si de citit, pastrand caracterul fluid al literei. Grafica ambalajului, adauga reprezentantii de comunicare, este centrata pe imaginea ludica a celor doi copii (baietelul si fetita) pentru care a manca are inca aceeasi valoare cu a se juca. Ilustratiile de fundal – diferite pentru fiecare sortiment si completate de un cod de culoare - sunt create intr-o maniera ingenua si intregesc imaginea candida si pura a brandului.

 

Designul noului ambalaj, incusiv redesenarea logo-ului si ilustratiile sunt semnate de Cristian Petre, Partener Brandient, cu fotografie de Cosmin Gogu. Campania de lansare a fost creata de agentia CAP.

 


PUBLICITATE: