Opt magazine monobrand Replay vor fi deschise in zona Europei de Est, inclusiv in Romania
Marti, 02 Aprilie 2019


Credit: Reply

Potrivit informarii, planul de dezvoltare in Romania continua dupa ce in toamna lui 2018 au fost deschise doua noi magazine in AFI Cotroceni si ParkLake, in parteneriat cu The Fashion Company, cea mai mare companie de fashion retail din sud-estul Europei. In 2018, vanzarile Replay au crescut cu 21% fata de anul precedent. 

adplayers.info

Opt magazine monobrand Replay vor fi deschise in zona Europei de Est, inclusiv in Romania, pana in 2021, anunta compania Fashion Box, cea care detine brandul Replay la nivel mondial. 

Potrivit informarii, planul de dezvoltare in Romania continua dupa ce in toamna lui 2018 au fost deschise doua noi magazine in AFI Cotroceni si ParkLake, in parteneriat cu The Fashion Company, cea mai mare companie de fashion retail din sud-estul Europei. In 2018, vanzarile Replay au crescut cu 21% fata de anul precedent. 

La nivel mondial, brandul Replay a avut vanzari de 237,9 milioane de euro, in 2018. Incasarile au fost cu 21 de procente mai mari in comparatie cu 2017. Potrivit anuntului facut de compania Fashion Box, cea care detine brandul, 85% din vanzari au reprezentat exporturi. 

Plecand de la aceste date, reprezentantii Replay anunta ca isi extind planul de dezvoltare in Europa de Est, cu focus pe Romania, Serbia, Bosnia, Kosovo, Macedonia si Muntenegru. 

In aceste tari vor fi deschise opt magazine monobrand Replay pana in 2021. Planul de crestere este aplicat in aceste zone in sistem joint venture, in parteneriat cu The Fashion Company, cea mai mare companie de fashion retail din sud-estul Europei. In Romania, brandul Replay isi continua dezvoltarea. In toamna anului trecut, doua magazine monobrand au fost deschise in Bucuresti – AFI Cotroceni si ParkLake. 

”Rezultatele pozitive din 2018 vin ca urmare a unei strategii bazata pe atentie asupra calitatii produselor si inovatie. Vom urmari, in special, dezvoltarea de noi piete, dar si consolidarea celor existente. ”, a declarat Matteo Sinigaglia, CEO Fashion Box. 

Fashion Box S.p.A, infiintata in 1981, este lider mondial pe segmentul denim. Grupul Italian, cu sediul in Asolo, provincial Treviso, creeaza, promoveaza si distribuie imbracaminte casual, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii, sub numele REPLAY, REPLAY&SONS si WE REPLAY. Compania de moda este prezenta in Europa, Orientul Mijlociu, Asia, America Latina si Africa. Reteaua cuprinde 4000 de puncta de vanzare, 105 magazine monobrand si 125 de magazine in shop.

Mai mult in PR, Conturi


PUBLICITATE: