Noua identitate a Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei este realizata pentru FRF de Brandient
Vineri, 03 Noiembrie 2017

Brandient semneaza pentru FRF noua identitate de brand a Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei. Credit: FRF

Brandient semneaza pentru FRF noua identitate a Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei - O premiera in istoria echipei nationale care incepe in 1922 - propria identitate vizuala si, totodata, un nou echipament cu care va ataca Liga Natiunilor si drumul spre Euro 2020.

adplayers.info


Brandient semneaza pentru FRF noua identitate a Echipei Nationale de Fotbal a Romaniei - O premiera in istoria echipei nationale care incepe in 1922 - propria identitate vizuala si, totodata, un nou echipament cu care va ataca Liga Natiunilor si drumul spre Euro 2020.

In pragul marii aniversari a Romaniei, 100 de ani de la Marea Unire, Federatia Romana de Fotbal a pregatit o surpriza tuturor suporterilor fotbalului. Echipa nationala are prima identitate de brand din istorie si un nou echipament cu tricolor.

Noutatea a fost dezvaluita intr-o ceremonie care a avut loc la Stejarii Country Club vineri, 3 noiembrie 2017. Identitatea a fost prezentata chiar de Aneta Bogdan (foto), Managing Partner, fondatoarea companiei de consultanta de brand Brandient.

Blazonul cu care vor lupta de acum jucatorii primei reprezentative cuprinde o reinterpretare moderna a stemei nationale si simbolurile adaptate ale celor cinci provincii romanesti concentrate in jurul unui pentagon asemanator celui de pe mingile de fotbal.

In cadrul evenimentului, a fost prezentat si noul echipament al primei reprezentative, acesta fiind imbracat de catre trei fotbalisti de viitor, jucatori din cadrul nationalei Under 19: Andrei Vlad, Andrei Sintean si Andrei Trusescu. In plus, managerul sportiv al FRF, Adrian Mutu, i-a inmanat noul tricou jucatorului Vlad Dragomir, marcand astfel transferul catre noua generatie.


”De astazi, tricolorii joaca pe piept cu un blazon in care istoria romanilor si sustinerea lor sunt laolalta pentru victorie. Noul blazon al Echipei Nationale si noul echipament vor fi pentru tricolorii de azi si de maine o chemare la unitate si la daruire. Pentru ca doar impreuna putem fi mai buni si doar impreuna putem castiga”, a declarat presedintele FRF, Razvan Burleanu.

”Ma bucur foarte mult ca noul drum pe care l-a inceput Echipa Nationala coincide cu acest nou echipament si aceasta noua identitate. Știti ca am fost, sunt si voi fi mereu un luptator si un patriot – de aceea cred ca va conta foarte mult pentru jucatori sa poarte cu si mai multa mandrie acest tricou innobilat cu blazonul Romaniei si sa lupte in fiecare secunda pentru toti romanii”, a adaugat selectionerul Romaniei, Cosmin Contra.


Noua identitate, transpusa de Joma intr-un echipament modern

Noua identitate a Nationalei simbolizeaza unitatea romanilor, iar Joma contribuie cu un echipament modern si inovativ, prin care fotbalistii si suporterii sa se distinga pe stadioanele lumii. Noul echipament aduce ultimile noutati tehnice - calitatea si distinctia specifica brandului Joma - primul brand sportiv in Spania si al 3-lea la nivel mondial in echipament sportiv.

Echipamentul nou de la nationala de fotbal este fabricat din poliester special pentru sport caruia i s-a aplicat un tratament special de ultima generatie ce ofera articolelor o mai mare rezistenta la transpiratie. Mai mult, in zonele propice transpiratiei - in partile laterale ale tricoului - s-a folosit sistemul Micro-Mesh, o tehnologie care ajuta la evaporarea transpiratiei, marind confortul sportivului. Noul echipament va fi dealtfel si cel in care Romania va pasi spre urmatoarea provocare: calificarea la EURO 2020.

Joma a creat un tricou al carui design se bazeaza pe culorile specifice tricolorului romanesc si semnele distinctive ale istoriei sale care ii dau valoare. In partea din fata vom vedea noul scut al tricoului realizat prin tehnica flock-saten, un transfer termoadeziv cu efect 3D, care ii confera maxima vizibilitate cu calitate fotografica. Acest scut pe care-l gasim pe noul echipament reflecta toate regiunile tarii si simbolizeaza unitatea romanilor.

O alta caracteristica o reprezinta imprimeul realizat prin tehnica "embossed" care prezinta vulturul - figura reprezentativa a scutului Romaniei. Partile orizontale si partea elastica de la gatul tricoului se definesc prin cele 3 culori reprezentative steagului Romaniei.

S-au adaugat multe detalii care ofera o calitate excelenta si fac ca tricoul Echipei Nationale a Romaniei sa se muleze perfect; s-a realizat o singura piesa ale carei cusaturi se afla doar in zona umerilor pentru a-i mari comoditatea, rib elastic atat la guler cat si la maneci, pentru mulaj perfect, precum si tehnologia Micro-mesh pe lateralul tricoului pentru optimizarea transpiratiei.

Sunt foarte multe detaliile ce le vom regasi in noul echipament, prin care Joma a dorit sa realizeze un tricou personalizat jucatorilor si fanilor Nationalei Romaniei. Se remarca printul "Romania" in partea din spate si "Impreuna suntem fotbal" pe partea interioara a gulerului.

In privinta culorilor, atat la primul, cat si la al doilea tricou, se mentin culorile reprezentative galben si rosu, iar tricoul portarilor il vom gasi in 3 culori diferite: negru, violet si verde. Articolelor pe care Echipa Nationala a Romaniei le va imbraca in urmatoarea etapa Joma le-a aplicat standardele reprezentative brandului, atat pentru tricoul de joc profesional, cat si pentru replicele acestuia ce se vor pune si in vanzare.



Mai mult in Branding, Rebranding, Identitate de Brand


PUBLICITATE: