Noua campanie „Open Up Playlist” Coca-Cola. In jurul muzicii si al optimismului cu Maluma, Zara Larsson, Dimitri Vegas & Like Mike
Joi, 15 Iulie 2021

 

Credit. „Open Up Playlist” Coca-Cola. 

Noua campanie are o componenta puternica de implicare a consumatorilor, atat prin experientele digitale, cum este filtrul AR disponibil in Instagram, cat si prin promotia cu premii. In aplicatia Coca-Cola, acestia pot inscrie codurile de pe ambalaje, avand astfel sansa de a castiga unul dintre numeroasele premii incluse in promotie, printre care: boxe portabile, casti wireless sau o masina hibrid.

AdPlayers. info

Intr-o perioada in care inca se simt provocarile pandemiei, Coca-Cola face echipa cu artistii internationali Maluma, Zara Larsson, Dimitri Vegas si Like Mike pentru a inspira oamenii sa fie deschisi si sa priveasca in continuare cu optimism catre viitor. Un proiect unic – primul playlist colaborativ care include un mix de genuri muzicale – se afla in centrul celei mai recente campanii a brandului, Open Up Playlist, care s-a lansat si in Romania incepand cu aceasta saptamana. Anul acesta, Coca-Cola marcheaza 30 de ani de optimism pe piata locala, iar noua campanie de brand completeaza mesajul aniversar, pregatind noi experiente celor care iubesc muzica si Coca-Cola.

Bazata pe ideea ca muzica este unul dintre acele lucruri care ne ridica intotdeauna moralul atunci cand trecem prin momente dificile, ne aduce impreuna si ne da o stare de bine, campania Open Up Playlist reuneste aceasta putere a muzicii, popularitatea artistilor internationali si vocea inspirationala a brandului Coca-Cola intr-o colaborare unica. Playlist-ul, care contine trei noi piese lansate de Maluma - artist nominalizat la Grammy pentru Cel Mai Bun Album Latino in 2020, noua senzatie pop - cantareata si compozitoarea suedeza Zara Larsson, si Dimitri Vegas & Like Mike - perechea de DJ numarul 1 in lume, poate fi ascultat prin scanarea sticlelor de 500 ml si a dozelor Coca-Cola dedicate din campanie.

Noua campanie are o componenta puternica de implicare a consumatorilor, atat prin experientele digitale, cum este filtrul AR disponibil in Instagram, cat si prin promotia cu premii. In aplicatia Coca-Cola, acestia pot inscrie codurile de pe ambalaje, avand astfel sansa de a castiga unul dintre numeroasele premii incluse in promotie, printre care: boxe portabile, casti wireless sau o masina hibrid.

Cei trei artisti, ambasadori ai campaniei, sunt protagonistii unui nou spot TV al brandului, iar influenceri din Romania se vor alatura campaniei pentru a intari mesajul pozitiv al campaniei.


 „Optimismul defineste personalitatea brandului Coca-Cola. Intr-un an in care marcam 30 de ani de prezenta in Romania, ne bucuram sa oferim inspiratie printr-o colaborare inedita si surprinzatoare cu artisti urmariti de milioane de romani. Muzica este o forta de neoprit, atunci cand transmite un mesaj pozitiv. Cu noua campanie speram sa atingem inimile cat mai multor oameni, sa ii incurajam sa gandeasca pozitiv si sa se bucure de fiecare clipa.” – Iuliana Nedelcu, Marketing Director, Coca-Cola Romania 

Maluma: „Ca artist, cea mai mare satisfactie pe care o poti avea vine din posibilitatea de a oferi bucurie si inspiratie oamenilor din lumea intreaga. Mai ales in aceasta perioada, cred ca este important sa ne folosim muzica si vocea pentru a transmite mesaje pozitive. Oamenii au nevoie mai mult ca niciodata de incredere si optimism, iar eu ma bucur de aceasta oportunitate, de a fi parte dintr-un proiect muzical extraordinar, menit sa inspire oamenii sa danseze pe ritmurile optimismului.”

Zara Larsson: „Este uimitor cum muzica a fost un liant intre oamenii din toate colturile lumii, intr-o perioada a distantarii sociale. Pentru mine, faptul ca avem la dispozitie aceasta resursa extraordinara, muzica, pentru a oferi bucurie oamenilor, este o oportunitate minunata. Imi place ideea campaniei si ii sustin mesajul. Imi place sa cred ca, desi de multe ori nu putem sa schimbam circumstantele, putem face diferenta printr-o atitudine pozitiva. Este ceea ce imi doresc sa transmit prin aceasta noua piesa si prin colaborarea in acest proiect. Haideti sa dam optimismul la maxim!”

Dimitri Vegas & Like Mike: „Ultimul an a schimbat multe lucruri, inclusiv modul in care ne bucuram de muzica. Ne-au lipsit intalnirile, concertele, festivalurile, cluburile. Dar energia extraordinara a muzicii si puterea ei de a aduce oamenii impreuna sunt lucruri care nu au cum sa dispara. Suntem incantati sa colaboram cu Coca-Cola si sa impartasim mesajul nostru fanilor muzicii de peste tot. Asa ca, haideti sa ascultam vibe-urile bune pe repeat!”

Mai mult in Campanii,


PUBLICITATE: