Newcast (Zenith Media) "Pentru Oameni Mari" (ING)
Luni, 20 Iunie 2011

(AdPlayers, INFO info[at]adplayers.ro )

Newcast, divizia dedicata conceperii si implementarii de solutii neconventionale “off-rate card” din cadrul Zenith Media Romania, a contribuit la realizarea campaniei de refinantare a creditelor de la ING Bank, dezvoltata sub sloganul „Pentru Oameni Mari”.

Potrivit reprezentantilor newcast, solutiile neconventionale out-of-home si ambientale implementate de newcast reprezinta o alternativa inovatoare de comunicare, menita sa completeze expunerea traditionala prin TV, radio, online si outdoor, intarind mesajul campaniei, cu scopul de a crea o interactiune placuta si  o experienta memorabila pentru consumatori.

Cateva exemple de astfel de solutii au fost plasarea de pantofi uriasi in statiile de autobuz, a cate unui scaun gigantic in pietele si parcurile principale din Bucuresti, Iasi, Constanta si Pitesti sau a unui telefon urias sub forma de “citylights”.  S-a adaugat si o componenta de interactivitate prin crearea de hotspot wi-fi in jurul scaunelor supra-dimensionate cu acces direct la oferta de refinantare si acces nerestrictionat la internet din partea ING Bank.

Inceputa in luna mai, comunicarea in spatii neconventionale a fost implementata si in cateva centre comerciale cu trafic ridicat unde au fost expuse fotolii din piele de dimensiuni impresionante, in timp ce unitatile ING Bank au fost mobilate cu scaune gigant.

Echipa Zenith Media implicata in proiect: Alina Cirlan si Cristian Popescu care au coordonat intreaga  campanie si George Floricel, Out-Of-Home Manager la newcast. Din partea ING Bank, au fost implicati in proiect: Cristina Micu, Irina Popescu si Viorel Ruse.

Newcast este divizie a Zenith Media Romania, lansata in Romania in luna Aprilie a acestui an, brand international al grupului de comunicare ZenithOptimedia. Printre clienti agentiei Zenith Media se numara Carrefour, Chipita, Ficosota, ING Group, L'Oréal, Nestlé, Puma, Reckitt Benckiser, Tnuva.

Mai mult in Conturi


PUBLICITATE: