Mirela Angelescu, MD, DDB: "Ne-am anuntat plecarea in concediu inainte de pitch-ul McDonald’s"
Vineri, 10 Decembrie 2010


(AdPlayers, Iulian Toma)

Mirela Angelescu (foto), Managing Director la DDB Bucuresti a confirmat pentru AdPlayers ca pleaca intr-un concediu mai lung alaturi de Theodor Sandu (foto), Directorul de Creatie al agentiei de publicitate, despre care nu mai este niciun secret ca sunt impreuna de mai multi ani, dar neaga faptul ca acest lucru ar avea legatura cu pierderea McDonald's.

„Este un concediu care a fost anuntat inainte de pitch-ul McDonald’s”, a declarat Mirela Angelescu, Managing Director la DDB Bucuresti, intrebata daca plecare in concediu are legatura cu licitatia de publicitate. „Managementul companiei a aflat ca vrem sa plecam cu mult inainte de pitch-ul McDonald’s, nemaivorbind de anuntul castigarii sale de catre TBWA. Este un concediu care ar urma sa intre in vigoare incepand din ianuarie”

Despre "pauza publicitara", sefa agentiei spune ca „Este un concediu mai lung in afara Romaniei, incepand din februarie. „Este vorba despre o pauza de calatorii, si de vazut lumea. Am hotarat acest concediu inca din aprilie, acest an, in urma discutiei cu niste prieteni care au calatorit in alte culturi. Si pentru ca le-au considerat experienta vietii lor, ne-au inspirat. Asa ne-am hotarat sa mergem si noi”.

Legat de  pierderea contului McDonald’s de catre DDB, Angelescu recunoaste ca este una importanta pentru agentie. „Este un cont mare pentru DDB, si o colaborare de 15 ani care a insemnat mult pentru agentie. Ne-am luptat sa nu-l pierdem, dar din pacate l-am pierdut dupa o licitatie locala, unde au participat si echipe din retelele agentiilor participante”.

Intrebata cand se va intoarce in Romania, Mirela Agelescu a afirmat pentru AdPlayers ca acest lucru se va intampla „ undeva in toamna anului viitor, poate chiar primavara 2012, dar asta ramane de vazut”.

McDonald's, unul dintre conturile de creatie si strategie cele mai importante ale DDB Bucuresti, a ales TBWA in urma unui pitch local la care au participat si resurse de pe retelele internationale ale agentiilor de publicitate. Contul de media ramane in continuare administrat de OMD.


PUBLICITATE: