McCann vs Vodafone: Enoiu "Cred ca Vodafone va ramane la McCann si in 2010". Vodafone: "nu putem confirma data la care se va face trecerea la reteaua OMD"
Joi, 03 Septembrie 2009
 ( AdPlayers.ro, Iulian Toma )

Bogdan Enoiu este de parere ca Vodafone va ramane la McCann si in 2010, dupa cum a afirmat astazi pentru AdPlayers, seful agentiei McCann Erickson, sub care se deruleaza si operatiunile de media ale Universal McCann.

„Cred ca Vodafone va ramane tot la McCann si in 2010. Vom vedea, insa eu asa cred”, a spus Bogdan Enoiu, intrebat de AdPlayers cum comenteaza informatiile aparute in presa romaneasca privind mutarea bugetului de media la OMD si in Romania. Informatiile apar la scurt timp dupa ce, in urma unei licitatii internationale, reteaua de media OMD a castigat contul de media Vodafone.

"In perioada urmatoare vom lucra la un plan de tranzitie, dar nu putem confirma in momentul de fata data la care se va produce trecerea contului Vodafone Romania de la agentia noastra curenta, McCann Erickson, la reteaua OMD.", au afirmat, pe de alta parte, oficialii de comunicare Vodafone, contactati de catre AdPlayers. "Contractul cu agentia McCann expira la sfarsitul anului 2010”, au mai adaugat reprezentantii de relatii publice ai operatorului de telefonie mobila, intrebati cand expira contractul Vodafone cu McCann Erickson.

La randul sau, Cristian Mucichescu (foto), Managing Director la OMD, nu a vrut sa faca niciun comentariu pe marginea miscarii contului. Potrivit unor surse din piata de media, atat OMD Romania cat si alte agentii de media locale care fac parte din retele multinationale de media ar fi participat la pitch-ul de media international castigat de reteaua OMD.

Estimat de catre AdPlayers la peste 15 Milioane EUR pe an, mutarea contului de media Vodafone ar putea produce mutatii importante in echipa unei agentii de media de la care pleaca, respectiv in cea a companiei care va administra bugetul de media. Potrivit unor surse apropiate agentiei OMD Romania, compania de media nu a operat in ultima perioada schimbari majore in echipa, in sensul angajarii unor resurse umane suplimentare.

Un lucru este sigur insa. Desi McCann Erickson si Vodafone au batut palma pana la sfarsitul anului 2010, atat seful agentiei de publicitate cat si oficialii Vodafone nu sunt siguri ca incheierea colaborarii va veni la finalul contractului.


PUBLICITATE: