Licitatia de comunicare Farmec a ales Oxygen.
Luni, 12 Aprilie 2021

 

Veronica Placintescu, Head of Corporate Communications, Oxygen.

Credit. Oxygen

In urma unui proces complex de selectie, agentia de comunicare Oxygen isi extinde portofoliul de clienti cu Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, cu capital 100% romanesc si este responsabila de managementul reputational al companiei si de implementarea strategiei de PR si CSR.

AdPlayers. info

In urma unui proces complex de selectie, Oxygen a fost desemnata agentia de comunicare corporate si de brand a Farmec, responsabila de managementul reputational al companiei si de implementarea strategiei de PR si CSR.

„Odata cu acest pitch, Oxygen a castigat nu doar un client nou, ci si increderea unei povesti de business de succes, cu care ne identificam pe scara valorica. Farmec este un lider incontestabil al mediului de afaceri romanesc si, mai mult decat atat, un vector reputational si de imagine pentru Romania la nivel international.a declarat Veronica Placintescu, Head of Corporate Communications, Oxygen.

,,Inca de la origini -si mai ales in ultimii ani- , strategia Farmec s-a diferentiat prin creativitate, integritate si curaj – atribute care ne definesc si pe noi, ca specialisti si parteneri de comunicare, si pe care le cultivam la randul nostru” a adaugat oficialul Oxygen.



„Relatia noastra cu agentia de PR este una foarte stransa, bazata pe incredere si pe o viziune comuna. In primul rand, ne-a interesat modul acesteia de a intelege industria de cosmetice si business-ul nostru, care sunt foarte complexe, dinamice si vin permanent cu provocari.” a declarat Liliana Popa, PR Manager Farmec.

,,Apoi, am evaluat calitatea, performanta si creativitatea ca piloni de baza in PR si am decis sa construim impreuna cu Oxygen mai departe imaginea companiei Farmec si relatia dintre brand si consumatori – media – parteneri de afaceri. Ne bucuram sa facem echipa cu Oxygen in misiunea noastra de a fortifica cele mai apreciate si longevive branduri romanesti de cosmetice si curatenie a casei, precum Farmec, Gerovital, Nufar si Triumf” a conchis oficialul Farmec.

Farmec este cel mai mare producator de cosmetice din Romania si unul dintre cei mai importanti din Europa de Sud-Est, cu un portofoliu de peste 600 de produse cosmetice si de curatenie, reprezentate de peste 15 branduri, precum: Farmec, Nufar, Triumf, Gerovital, Aslavital, Doina, Dermofarm, Tarr, Lara s.a.. Farmec exporta in peste 30 de tari, cea mai mare pondere la export avand-o brandurile Gerovital si Aslavital.

Cu birouri in Bucuresti si Cluj-Napoca, Oxygen este o agentie integrata de comunicare, iar portofoliul de clienti reuneste companii locale si internationale precum:  Enel, Arctic, Olympus, Betano, Moncler, BERD, Sensiblu, Garanti BBVA, Nestlé, Skoda, Total Romania, VEKA Romania, Huawei, Siniat – Grupul Etex, VEEAM, Fashion House, Selgros, Masculan, ATP Trucks, Email de Sighisoara, Patria Bank, Magna Pharm, Gregory’s Romania, Sony Pictures AXN, PPD Romania, Gruppo Campari (Campari, Aperol), DELL, Skechers, Dentons, Don Pedro, Green Cola si multi altii.

Mai mult in Licitatii, Conturi, 


PUBLICITATE: